Gå til innhold

Hvordan var deres kvalme?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen her inne som har opplevd kvalmen som smerter/ubehag i mellomgulvet, litt vanndannelser i munnen, men ikke direkte langavarig kvalme eller oppkast? Kjennes ut som forstadiet til spysjuka, men har vart i to-tre uker nå! Håper jo det er det det skal være da;) Har ikm den 6... Tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror kvalmen er forskjelligig fra person til person. Noen kaster opp andre bare brekker seg, og noen gjør ingen av delene.

Jeg var bare kvalm...intenst kvalm. Noen ganger lå kvalmen helt oppe i halsen andre ganger i mellomgulvet. Vanskelig å forklare, men som en varm tung følelse..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte med å være småkvalm omtrent døgnet rundt i uke 6. Deretter har jeg vært konstant kvalm fra uke 7 til i dag når jeg snart er ferdig med uke 9. Våknet i dag og var ikke kvalm i det hele tatt, fantastisk! Blitt litt småkvalm utover dagen, men det er ingenting å klage over ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte kvalmen tidlig uke 7... Å værre har den blitt brekker meg nesten hele dagen... Å fikser ikke mat lukt... :)) Har ikke vondt da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om noe som er verre enn matlukt/stekeos! Umulig å lage middag som før! Har nesten blitt vegetarianer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...