Gjest Skrevet 4. mai 2006 #1 Del Skrevet 4. mai 2006 har dere strømpebukse på barna deres nå som det er så varmt??? syns det er vanskelig å vite hva man skal ha på nå, men på en annen side er det dumt å ta av for mye klær for tidlig.. Da blir han sikkert sjuk igjen.. Og det er også dumt med for mye klær så han svetter.... noen med gode råd og tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isdronningen Skrevet 4. mai 2006 #2 Del Skrevet 4. mai 2006 Hei! Jeg har kutta med strømpebukse nå. Det er såpass varmt i luften nå. Inne er det varmt, i bilen er det varmt, og når jeg er ute og triller, tar jeg bare et teppe over bena hennes. Klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beri Skrevet 4. mai 2006 #3 Del Skrevet 4. mai 2006 litt i tvil jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaS Skrevet 4. mai 2006 #4 Del Skrevet 4. mai 2006 Hei! Ja her bruker vi strømpebukse fortsatt. I dag -men det var en skikkelig sommerdag nesten- hadde jeg på Zoe: tynn bomullbody, t-sjkorte over, så strømpebuksa, bomull bukse. i vogna var hun i en fleece vognpose, men jeg hadde den åpen. Jeg kommer til å gjøre det sånn, hjemme uten strømpeb., ute med i hvert fall litt til. Men så reiser vi til Tsjekkia snart og der er det sikkert varmere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebf Skrevet 4. mai 2006 #5 Del Skrevet 4. mai 2006 her tok vi av strømpebukse i dag, var jo 24 varmegrader.... skikkelig sommervær så i dag hadde sebastian på seg bukse,kortarma body, genser, lue og sko men er veldig usikker på hva jeg skal ha på han i vogna når han sover for da ligger han jo rolig, hva har dere på de???? er en utrolig vanskelig tid dette her, er sååå redd og kle av formye men er ikke bra at de er for varme heller ... hmmm???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gl@dmor Skrevet 4. mai 2006 #6 Del Skrevet 4. mai 2006 Vi kommer nok til å bruke strømpebukse ei stund til når Sander er ute, for her pleier det å blåse en del. Sommeren kom litt brått på i dag, men herregud så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cec26 Skrevet 5. mai 2006 #7 Del Skrevet 5. mai 2006 Vi bruker strømpebukse en stund til.. det er litt sånn "lure" varmt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsNina Skrevet 5. mai 2006 #8 Del Skrevet 5. mai 2006 Ser det litt an dag for dag egentlig... I går hadde jeg på tynn ullbody, tskjorte utenpå, og en vid (kort og lett) bukse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til 2 ;) Skrevet 5. mai 2006 #9 Del Skrevet 5. mai 2006 Hadde på jente mi longs før vi gikk til bhg idag, men angret alt da jeg kom hjem. Droppet derfor longs på minstemann idag. Er jo sommertemp ute enda - nå kl 19.. Herlig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fødeklar_ja! Skrevet 7. mai 2006 #10 Del Skrevet 7. mai 2006 Tar også abv strømpebuksa og i går va det så varmt at æ va nødt til å ta av han bodyen også, han svetta ut alt og vrei sæ i vogna for det va så ubehagelig, men æ har et tynt pledd over han da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå