Gå til innhold

ikke kle på ungen deres for mye i varmen!

Anbefalte innlegg

kan være farlig!

og til dere som ikke engang åpner voksi eller dunposen når dere kommer inn på kjøpesenter og butikker. skjerp dere! det værste jeg ser er svette mødre som kler av seg selv jakker og gensere og så driter de i ungen.

voksi og dunpose og lammeposer er ALTFOR varmt nå når det nesten er 19 grader!

Fortsetter under...

Bor i oslo og her ble dynposen lagt bort i påsken og dynen overtok.

men skal ut en tur etterpå og lurer litt på hva jeg skal ha på henne når vi skal ut.

Eline blir fort varm, har på følelsen av at hun overivrig termostat så jeg må være nøye med å kle for mye på henne.

Det er ikke lett når det er første babyen og man ikke har erfaring fra tidligere.

Uff. Det er helt forferdig å se på. Samme med tykke luer på unger inne på kjøpesentre eller ute i varmen. Eller en haug med ull-lag under dyna. Kler heller på for lite enn for mye. Skulle tro at en del foreldre der ute aldri sjekker temperaturen i nakken på ungene sine.

jeg kler min lille sønn som jeg kler meg selv, det var det som jeg fikk beskjed om allerede på sykehuset, så jeg er godt fornøyd med det, for han har i forhold til andre barn lite klær på seg, når jeg ser og leser hva andre har på sine barn blir jeg usikker, så hjelper det ikke når svigermor er etter meg hele tiden å forteller meg at jeg må kle han godt for det er så kaldt så går hun i en tynn bleser selv...

jeg la vekk min lammeskinnpose for en mnd siden.

Annonse

huff ja..her jeg bor er det 20 grader nå foreldrene mine er ute å går tur med vesla(jeg ligger syk på sofaen...host host) å den hun sitter i er body,strømpebukse og joggedress og dyna over....føler t.o.m at det er for mye. men mamma syns det var kjempelite!!! hehe men ikke neimen å hun skulle ha på seg en utedress i tillegg...

helt enig med deg anonym!! noen folk kler for mye på ungene...bedre med for lite enn for mye..ungene reagerer ved å skrike vis de fryser....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...