Gå til innhold

Andre som er sykmeldt?

Anbefalte innlegg

Hei!!

Jeg snakket med legen min i dag og forklarte henne situasjonen min om dagen....jeg er fremdeles utrolig trøtt og sliten:o(

Det fungerer veldig bra på jobb, det er ikke det, men når jeg kommer hjem da er jeg helt "pudding". Og jeg har jo en jente på 4 ifra før av og hun krever jo sitt;o) Jeg jobber 100 % på en relativt travel jobb, med mye gåing og løfting (løftingen er jeg veldig flink til å få noen til å hjelpe til med) Legen min sa at jeg var i den mest trøttende perioden...uke 14.

Så hun sykmeldte meg 40 % slik at jeg kan gå annenhver dag på jobb.

Er det noen andre som er i lignende situasjon eller som er 100% sykmeldt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4954141-andre-som-er-sykmeldt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, er 50% sykemeldt i en måned grunnet mistanke om svangerskapsforgiftning. Legen var bekymret for det da, jeg tenker at det er fordi jeg er sliten av fire andre barn, full jobb og så videre.

Sykemeldingen har hittil vært bortlkastet, da jeg og lillegutt på 16 mnd har hatt influensa i lang tid.. Vansklig å slappe av med gutt som er syk, ikke sover og hoster hele tiden:-(

Skal på kontroll neste uke, vet ikke helt hva som skjer med sykemeldingen da. For meg hadde det helt klart vært mye mer avslappende å være på jobb ....

Hei,

Jeg har vært sykemld 50% fra U19 er nå i U21. Fortsetter med det.

Har termin 14/9. Det hjelper meg veldig mye mer siden jeg er avhenig av fysioterapaut 2 g i uken, og jeg får tid til å ta langt bedre vare på meg selv og den lille. Før jeg ble sykemld hadde jeg 0 overskudd når jeg kom fra jobb.

MEN.. jeg føler meg som et STORT problem på jobben. Hver gang jeg er her blir jeg på minnet på at jeg er det store problemet. Uten at de mener det, men det er et diskusjontema hver gang og jeg føler det ille.

Prøver å heve hodet. I tillegg har min kollega forlangt 3 uker ferie når jeg skal ut i termin. Snakk om å være fleksibel. Min sjef er oppgitt.

Flere som føler seg som et problem på jobben?

Annonse

Hei på deg!

Jeg har vært sykemeldt hele svangerskapet. (27+0 i dag) Ferdig med forrige barselpermisjon i januar, og fikk bekkenløsning lenge før det. Har en fysisk krevende jobb og to små hjemme, og sistemann kom 8 uker for tidlig så jeg så ikke noe grunn til å ødelegge meg selv helt. Er sliten nok når dagen er over allikevel.

Ser frem til en fin sommer med barna rundt meg, og en voksende mage, som forhåpentligvis vokser så lenge den skal denne gangen.

Lykke til 0=)

Jeg har vært sykemeldt egentlig siden noen dager før jeg visste jeg var gravid. Først mye trøbbel med diabetes, så enorm svimmelhet og kvalme, tretthet mm., i tillegg til økende trøbbel med diabetes.

Nå har kvalmen og noe av svimmelheten gitt seg noe, men har i endel uker hatt bekkenløsning på toppen av det andre. Jeg har trøbbel både med å gå, stå, sitte osv., og har ingenting i en friluftsbarnehage å gjøre når jeg knapt kan gå etter posten her hjemme, eller komme meg noenlunde ned trappa.

Kjedelig, og absolutt IKKE slik jeg hadde sett for meg disse månedene. Har funnet ut at ikke alt kan planlegges, kan du si....

Nå regner jeg med at de siste månedene må tilbringes ganske i ro, og gleder meg til småen er ute, i september.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...