Gå til innhold

I dag blir det fint vær; hva har dere i vogna til små babyer i dag? (samme som skravlesiden)

Anbefalte innlegg

Pose er litt varmt kanskje? Det er meldt 18grader og sol, gutten min blir fort klam, han er 7uker.

Tenkte å ta på han en sånn fleece dress(ikke så tynn), ha et ullteppe i bunn og dyne over, evnt legge på trekket på vogna om det blåser litt.

Hva tror dere? Har forresten thermopose, syns det blir klamt nedi der...

Fortsetter under...

det jeg har brukt de siste dagene selv om det ikke har vært så varmt som i dag er;)

lammeskinn å ligge på

bodu,bukse,jakke og lue.

dyne oppå,og event helseteppe

han er veldig varm av seg så...

han er 11 uker.

Her er det 17 grader i skyggen nå, og jeg lurer på det samme! Nå sover hun frokostduppen inne i senga si, men skal ut og trille litt senere...

Tenkte ha på henne det hun alt har på (dvs tynn ullbody, strømpebukse, ullsokker og bukse), og ta på en tynn bomullslue. Har Troll-vogn hvor det fulgte emd både vinter- og sommerpose, og har vinterposen i nå (kastet ut voksien for en ukes tid siden). Den er ganske tynn, men vindtett.

Kjennes ikke ut som jeg trenger noe jakke altså, hun er ganske varm av seg, og ligger jo lunt nede i vogna! Hun er snart 4 mnd.

Alternativet er å stikke på loftet og hente sommerposen (som egentlig bare er et "lokk", og ta på henne en jakke. Vanskelig! Men tror ikke hun blir for varm med de klærne nå i dag...holder godværet seg får jeg vel hente sommertrekket, eller kanskje få hevet meg rundt og sydd en snøggelbøggel ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...