Gå til innhold

Hvordan vet man at "fosteret" lever?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når man ikke kjenner seg spesielt kvalm, bare litt, litt ekle brystvorter? Egentlig ganske opplagt (bortsett fra nesten allergi på våren som kommer).

 

Innimellom føler jeg at det ikke er noe, selv om 3 tester er positive!

 

4+4

 

Snill Anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette lurer jeg litt på også....jeg er 6+0 idag, men har så langt egentlig ikke kjent noe særlig til graviditeten. Ikke er jeg kvalm, og ikke er jeg spesielt sliten heller - det eneste jeg kjenner er litt ømme brystvorter, samt at jeg synes at puppene har vokst litt. Jeg er kanskje litt trøttere enn normalt når kvelden kommer, men det kan like gjerne være innbildning.

 

Jeg har to barn fra før, og var ikke kvalm med dem heller, men likevel lurer jeg fryktelig på om det virkelig er noe der inne. Egentlig tror jeg vel at så lenge vi ikke blør eller har smerter i magen, er det veldig sannsynlig at alt står bra til med spiren, og vi skal vel kanskje bare være glade for at vi ikke er kvalme?

 

Det blir vel mer virkelig etterhvert, når magen begynner å komme!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjenner ikke noe særlig i starten. kanskje bare litt ømhet når buksene gnager over skambeinet. Dette er jo så forskjellig fra person til person. Men så lenge ingen ting drastisk skjer så er alt bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med tone-26.Selv merket jeg på kroppen at jeg var gravid,før jeg tok testen,derfor tok jeg en tidlig,så jeg viste at jeg var gravid,nesten en uke før jeg skulle ha mensen,men det er jo ikke alle som slå ut så fort.

 

Alt er sikkert helt fint,hvis du ikke har vondt,blødninger,eller andre ting.

 

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er nok som de fleste her sier - det er forskjellig fra kvinne til kvinne og fra graviditet til graviditet. Dette er mitt tredje svangerskap. Første var som nå kjente ingen ting untatt at jeg var sabla trøtt, andre gangen (bare 6 mnd etter fødsel) var jeg kvalm fra dag en til utti 7 måned. Denne gangen kjenner jeg ingen ting bare at jeg er litt "stiv" i magen når jeg ligger på gulvet å gjør ryggøvelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...