Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier så har jeg fått krøller, og jeg liker det ikke.. Har vært å kjøpt meg slettetang.. Forsvinner krøllene etter graviditeten eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke om de forsvinner eller ikke, men jeg ville bare si at du bør være forsiktig med slettetangen.

Jeg har krøller og noen ganger vil jeg gjerne ha slett hår. Men rådet fra min frisør er å ikke bruke slettetanga hver dag, helst ikke oftere enn en gang i uka. Det tar skikkelig på håret, og krøllete hår blir fortere slitt enn slett hår i utgangspunktet.

Jeg vil heller anbefale deg å gjøre det beste ut av krøllene. Unngå friss ved å bruke en god leave in balsam (jeg anbefaler personlig KMS sin, men det er visst mange gode der ute).

Skrevet

de forsvinner ikke etter fødselen.

og får du flere barn, får du mere og mere krøller for hvert svangerskap....

det har jeg fått...

Skrevet

Kult - jeg begynte å få fall/krøller med nr. 3 - så da gleder jeg meg til korketrekkerne når jeg er ferdig med dette sv.skapet!!

:-)

Skrevet

Hei

Jeg har skikkelige korketrekkere og har hatt det siden jeg var liten. I svangerskapet har det iallefall ikke blitt mindre av dem. hehe Heldigvis er jeg vandt med det. Det er jo ganske så umulig og frisere håret med det. Det krøller seg som det vil uansett. Alt blir en vane. Lykke til med krøllene dine.

Skrevet

Snodig hva hormoner gjör med kroppen. Jeg hadde litt kröller för jeg ble gravid, men nå er håret mitt nesten helt slett, så det der går nok begge veier..

Skrevet

Synes du er heldig jeg.. Har alltid hatt lyst på krøller selv,, hadde korketrekkere da jeg var liten, men bare lett fall som voksen.. Er nettopp begynt på uke 28, så vet ikke om det er "håp" for meg?..

Men det er vel slik at man vil ha det man ikke har...

Klems:-)

Skrevet

Selv fikk jeg krøller etter fødselen til nr 2. Hadde bittelitt fall fra før, men de nye småkrøllene er helt nye. Krøllene er de samme nå i svangerskapet med nr 3.

Heller ikke jeg er overbegeistret, men som det er skrevet over går det an å gjøre det beste ut av krøllene Selv liker jeg John Frieda (?) antifriss-serum. Og rettetang går absolutt også an!

Skrevet

Hei. Eg mista krøllene etter første sv.skap. dei kom litt tilbake , men aldri så masse som før. No er dei nesten vekke igjen.... Veit ikkje kva som er det beste:) blir ein vane med alt, men det fine nå er at eg slepp å ha så masse "produkt" i håret heile tida...

Skrevet

Så gøy! Du kan gi dem til meg! Det hadde vært kjempekjekt med krøller spør du meg :-)

Skrevet

Jeg har kjøpt en super krøllekrem hos Studio Alf. CurlySexyHair heter den. Den får krøllene til å bli kjempefine og hindrer krus.

Skrevet

Jeg hadde en del krøller før jeg ble gravid. Har det fortsatt samme dagen som jeg vasker håret, men dagen etter er de nesten helt borte...sprøtt.

Skrevet

Jeg fikk litt krøller sist og håper på mer nå :)

Men så hadde jeg verdens strieste hår da, det var IKKE kult. Nå er livet mye lettere :)

Skrevet

Mer krøller for hvert svangerskap?? Shit.. Kansje vi ikke skal ha tre barn alikevel... hehe... Jaja, jeg får vel leve med det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...