Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Alle sier at man kan bruke vanlige klær langt inn i graviditeten. Jeg er nå 9+2 og kommer ikke inn i mine bukser lenger og alle topper begynner å bli fryktelig stramme over bryst og mage.

Jeg kan ikke skjule at jeg er gravid (ukjente har kommentert det allerede) og det er på tide å kjøpe mammaklær.

Jeg har vært litt på utkikk, og tenkte jeg skulle tipse dere om en brukt butikk på Jarsenteret (Oslo) som heter Magen. Det er jo dyrt å skaffe seg ny garderobe (det er ikke alle som har en eske mammaklær på loftet eller kan låne av venninner) og jeg synes det er et godt alternativ å handle noe brukt.

Lykke til framover, jenter!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4953898-brukte-mammakl%C3%A6r-p%C3%A5-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for bra tips!

Magen min har vært som en ballong omtrent fra dag en. Er 8+4 i dag. Mammabukse kjøpte jeg i helga, men burde egentlig ha kjøpt for flere uker siden. Men dumme meg tenkte at det går jo ikke an å gå i mammaklær så tidlig, så jeg presset meg ned i buksene. Det er nå en lettelse å kunne sitte uten at buksa "forsvinner" inn i magen! Hvis det er andre som egentlig trenger mammabukse men som er redd for at andre skal se at du bruker det: det synes ikke! :)) Løp og kjøp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...