Gjest Skrevet 4. mai 2006 #1 Skrevet 4. mai 2006 gutten min skriker hver gang vi setter han i bilstolen,roer seg ganske fort når vi begynner å kjøre.Flere som har det sånn og event.hvordan kan jeg få han til å like den??Han er jo bare 11 uker så kan jo bli bedre etter hvert,men....Har prøvd å ta ut innleggene der men er likedan da
Gjest Skrevet 4. mai 2006 #2 Skrevet 4. mai 2006 jada, er normalen det gir seg nok etterhvert. Han er liten enda så til slutt vil han skjønne at det ikke er farlig!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2006 #3 Skrevet 4. mai 2006 Tulla mi kan også få det for seg at hun ikke skal sitte i stolen. Vrir seg som en ål når jeg skal sette henne nedi. Når hun har kommet på plass er ting greit. Jeg tenker at sånn er det bare. Hun må nedi og i forhold til akkurat bilsete er det ikke så mye jeg kan gjøre med det. Hun MÅ oppi.
Makka Pakka Skrevet 4. mai 2006 #4 Skrevet 4. mai 2006 Sånn er mi lille prinsesse også. Hun roer seg når vi begynner å kjøre men blir veldig fort lei. Men så la jeg et helseteppe over stolen slik at hun ble liggende inn i et slags telt eller himmelseng, eller hva man skal kalle det. Det er et håndtak på stolen som jeg hang teppet over. Inni der sovnet hun fort og bare ligger og koser seg. Tror hun liker lysspillet det blir når dagslyset siver gjennom hullene i teppet.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2006 #5 Skrevet 4. mai 2006 sånn var det her også, så vi brukte bag og nett en periode. mange mange kjøreturer med hylende lillesøster i bilstol ja. men etterhvert som hun ble eldre gikk vi over til bilstol som kom høyere opp, hylet fortsatt og kastet også opp i bakovervendt, så vi gikk over til fremovervendt vi da, (dårlig mor ja). bedre plass til beina på oss forran også nå. vi har to unger og derfor kan ikke jeg sitte baki heller. hjalp altså etterhvert da hun kom høyere opp baki bilen og fikk sett mer.
Gjest Skrevet 4. mai 2006 #6 Skrevet 4. mai 2006 Tuppehøna mi er helt likedan. Hylgriner og vrir seg når hun plaseres i vippestolen. Men etter noen minutters kjøring blir det som regel stille. Men, da vi bor 5 minutters kjøring fra butikken er det trasig å kjøre dit. For enten hylgriner hun enda når vi kommer dit, eller så har hun nettopp sovna..... Hun er 20 uker, håper etter hvert at dette gir seg.
lifa og Eline Skrevet 4. mai 2006 #7 Skrevet 4. mai 2006 Eline gjør det hun også, men her er det stort sett greit når vi begynner å bære henn i sete for å gå ned til bilen. Vi bor i blokk og har bilen i garasjen under blokka, bærer henne foreløbig i sete når vi skal ut og kjøre. Hun er 12 uker. Men det er likedan i vogna hos oss, hyler som er gris helt til vognen settes i bevegelse. Hun sovner veldig fort i bilsete og det gjør hun etterhvert i vognen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå