Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra jeg ble koblet på drypp så tok det 6 timer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm startet med rier søndag, vannet gikk onsdag og da startet di skumle riene for fullt. hvor mange timer er 3 dager? hehe

Holdt på 16 timer på sykehuset...

blir en stund til neste gang ;)

Skrevet

Med førstemann gikk det 2,5 t og med lillejenta gikk det 2 t 45 min.

2 raske og veldig fine fødsler...

Skrevet

fra første rie tok det 31 og 40 minutter til hastesnittet!

Skrevet

Jeg har blitt fortalt at de (leger jordmødre) regner selve fødselen fra det er 10 min mellom riene..

Så det har ihvertfall jeg trodd en stund da...

Skrevet

1. kom med keisersnitt...

2. tok ca.20 timer...

3. tok ca. 10 timer...

Nestemann??

Skrevet

Fra første rie som jeg kjente godt tok det 41 timer.. Men fra 3 1/2 cm åpning tok det 17 timer..

Skrevet

Vannet gikk onsdag morgen

Lillemann var ute tirsdag morgen!!!!

(ble satt igang mandag kveld da)

Håper det går fortere neste gang ; )

Skrevet

Ja, her tok det 7 timer fra vannet gikk til han var ute. 4 timer med rier, 1 time med press....Var ikke så vondt som jeg hadde forestilt meg. Kanskje ganske heldig :)

Skrevet

Fra første rie tok det ca 9 timer. Fikk kraftige og effektive rier med en gang.....

:-)

Skrevet

fra mandag etter middag til torsdag ettermiddag

Skrevet

12 timer med 3 minutter mellom riene...grøss:-/

Skrevet

Begynte å lekke forstervann lørdagen. Dro inn til sykehuset hver dag for sjekk i 3 dager. På tirsdagen skulle jeg settes igang dersom ting ikke startet av seg selv. MEN heldig var jeg, riene begynte mandagen kl 9 på morgenen. Hun var ute kl 03 natt til tirsdag (valentine dagen). Skal man summere opp dette så er det en lang fødsel, men fra kl 9 til 03 så er det 18 timer. Jeg synes ikke det var så verst jeg :)

Skrevet

Fra riene begynte tok det 42 timer. Deler av vannet gikk 48 timer før fødselen, resten kom når han kom.

Skrevet

10,5 timer fra første rie. (andremann) Med første brukte jeg 16 timer fra første ri.

Skrevet

Frå første svaaake ria tok det 3,5 - 4t. Frå eg blei flytta inn på føden m/3cm opning (det var først då jordmora sa at eg var "i fødsel") tok det 1t og 20min.

Blei satt i gang med stikkpiller pga overtid.

Skrevet

Men kva om du aldri har 10min mellom riene? Eg gjekk direkte på "pang-rier" med 2min mellom. Men vondt var det ikkje til å begynne med. Berre slitsomt. Eg fekk beskjed om at eg var i fødsel då eg hadde 3cm opning og vondt.

Skrevet

ca 21 timar frå første ri til han var ute. Men det var berre dei siste knappe tre timane som var verkeleg vonde.

Skrevet

5 1/2 timer fra første ri til han var ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...