Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Loise

Jeg har skrevet en mail til deg nå, men den får du vel ikke lest på jobb.

Saken er den at jeg har funnet ut gjennom kontakt med en endokrinolog at jeg har blitt feilmedisinert i 10 måneder. Kort fortalt, han fraråder meg å prøve å bli gravid nå siden stoffskiftet mitt fremdeles er altfor lavt. Så du kan tro jeg er i godt humør nå.

Jeg måtte løpe på do istad t.o.m. for tårene presset på.

Og jeg skulle begynne med el-tester i morgen og venter el innen 3-6 dager. Det kan jeg bare glemme nå. Jeg er så skuffet nå.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4953684-loise-1pp-trist-trist-trist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååååååå... *hjertet sank til gulvet her* Nå ble jeg voldsomt lei meg på dine vegne... Jeg er hjemme med Carina i dag, skal til helsestasjonen,, så jeg har sett mailen din nå,, og skal gå inn på siden og sjekke spm og svar nå...

Bee right back

Ojojoj,,, vet nesten ikke hva jeg skal si...

Det er tydelig at legen din ikke har gjort alt 100% godt nok,, utifra det jeg leste så er du jo på rett vei,, men det kunne vært gjort fortere, og du burde få mere dose enn du har nå?

Hvis jeg var deg ville jeg også ventet til verdiene var bedre.. Som Lommelegen sier så vil man alltid bebreide seg selv hvis du blir gravid nå og barnet får en skade...

Åååå.....Thyr79... Jeg ble virkelig lei med på dine vegne.. Du følte deg jo så bra, og var i gang med prøvingen og skulle jo teste for el snart... *lei meg*....

Håper du klarer deg gjennom arbeidsdagen,, og går det ikke så må du jo bare gå hjem.. Ingen vits i å prøve å jobbe gjennom tårer..

Sender deg en stooooooooooooooooor trøsteklem.... Den største jeg klarer å favne...

:0( Loise

Tusen takk.

Vi venter selvfølgelig nå.

Og ja jeg er på rett vei, men det er så irriterende å vite at dette kunne vært unngått hvis jeg hadde fått riktige doser fra starten av. Jeg er nå, etter ti måneder, enda ikke oppe i den dosen jeg burde ha startet med.

Jeg blir bare så skuffet og trist. Jeg var innom, legekontoret en tur i går og spurte tilfeldigvis om de siste blodprøvene jeg tok før påske. Ettersom de ikke hadde ringt (som de lover at de skal hvis prøvene ikke er bra) så regnet jeg med at verdiene mine var bra nå. Tenk hvis jeg ikke hadde spurt selv?

Legen min har telefontid mellom 11 og 1130 i dag, hvis jeg ikke kommer igjennom så skal jeg reise på legekontoret personlig og fortelle de litt av hvert. Jeg ringte og ba om time i stad fikk time og 3 uker.... Jeg er en forsiktig person som ikke ber om mye, men når jeg har fått nedsatt livskvalitet (har gått rundt som en zombi i snart ett år nå) pga en lege som ikke har gjort jobben sin, da blir jeg rimelig arg. Jeg har alltid stolt på leger og trodd at de vet best, men jeg vet bedre nå. Alt jeg kan om sykdommen min har jeg lært meg selv. Gudskjelov at jeg har lest meg opp om det selv, gud vet hva som hadde skjedd hvis ikke...

:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...