Gå til innhold

Hvem flere i Januar?


Tinna*med nytt barn i juli!*

Anbefalte innlegg

Hei - har funnet ut ved hjelp av terminkalkulator at jeg har termin 6. januar! Testet postitivt i går..

Flere i Januarklubben enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin 2 - 4.januar. Vet ikke helt hva for en av dagene. Nå håper jeg berre at den sitter. Hvor langt er du på vei??? jeg er 5+2 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Fant nylig ut at det fantes en lang trå på Januar-klubben her....pytt, pytt. Hyggelig at du svarer. Regner man ikke fra første dag i siste mens?? Den var 1.e april- så da er vel jeg noe sånt som 4 + 4 eller? Har du vært på sjekk hos legen enda? Har lest her inne at mange ikke er til sjekk før ca. 12 uker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo man gjør det, men det er mye bedre å rekna fra når man hadde eggløsning, men da må du jo vite nøyaktig når den var(det gjør jeg, jeg temper). Jeg var hos legen i går, men vanskelig å si noe fordi jeg er ikke så langt på vei. Jeg berre håper spiren ligger der og at det er liv i den. Får uanssett vite det om to uker, men det er dagen før eksamen, så da bør det være bra resultat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi helt likt - etter mine egne beregninger :) Termin 6. januar.

 

Jeg skal fortelle hvem jeg er bare jeg får fortalt det til den vordende far (som jeg først treffer igjen i dag - etter at jeg testet positivt i går). Ville ikke si det på telefonen ... ...

 

Synes jeg kjenner litt mensenvondt ... Håper det er normalt! Har nemlig en liten muskelknute, som jeg vet om, og er jo redd den kan føre til abort (det er nemlig en fare, når den ligger slik den ligger).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også 6 januar, men tror det er litt senere enn det...:)

Men 6 er den "ofisielle" dato....om alt går som det skal....noe jeg selvfølgelig håper,...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

 

Jeg har i følge terminkalkulatoren termin 9. januar.

Var ikke helt planlagt, men nå som samboeren min og jeg har kommet over sjokket så gleder vi oss masse!

Noen av dere som også er førstegangs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...