Gå til innhold

September: Til Kreta på lørdag: Begynner å glede meg nå .-)


mammaen til Andreas+Karoline

Anbefalte innlegg

På lørdag setter jeg og ei venninne oss på flyet til Kreta. En uke på hotell rett ved sjøen, på ei middelhavsøy som fremdeles er vårgrønn. Uten gutt og mann: det blir rart. Men kanskje også godt? Skal ut og shoppe sommerklær i dag. Begynner å glede meg jeg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes deilig ut!

Jeg reiser 1 uke til Spania 16. mai, og begynner også å glede meg veldig nå. Skal bli godt med litt varme :o)

God tur og kos deg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres hærlig ut!

Jeg reiser selv en uke til Barcelona 29. mai og gleder meg masse til late dager på stranden og litt shopping =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig :)

Skal på reisefot til helgen jeg også.

3 venninner som reiser på langweekend til Nice. Søn - tors!

 

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle dere reiseklare!

 

Dere var da utrolig heldige!

Og smarte!

Denne måneden er nok den desidert smarteste å feriere i for oss med termin i september... synd ikke min mann kunne ta ut ferie denne måneden... spørs om det blir særlig å ta ferie i august, både angående formen og økonomisk (andre ting å bruke pengene på også da kanskje...)

 

God tur alle dere!

Får ta ein tur på jærstrendene vi, og late som det er syden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sirena: det går an å late som man er syden på jærstrendene ja :-) I hvertfall når det er meldt så fint vær. Flott her i Trondheim også nå, men skal bli godt med litt Middelhav og bading også. Har oppgradert sommergarderoben min i dag, så nå er jeg nesten helt klar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg nesten spørre, hvor fikk du oppdatert sommergarderoben din? Syned utvalget til oss med mage er så dårlig. Er selvfølgelig en del vanlige topper det går an å bruke selv om man er gravid da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en del på Lindex i går kveld. Har faktisk litt utvalg i bukser/piratbukser i hvertfall. Og til og med bikini og badedrakt for gravide :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...