Gå til innhold

Jeg er så glad! Var på UL i går og det er 13 follikler! Mer enn dobbelt så mange som før!

Anbefalte innlegg

Det blir så spennende dette her! Jeg har gått et par dager ekstra med menopur, og har fått akupunktur for å modne egg! Nå blir det EL-sprøyte i dag, og uttak på lørdag. Håper det blir flere egg befruktet! Har ikke engang tenkt på å få egg på frys, for det har jeg jo ikke vært i nærheten av før, da det bare har vært ett befruktet egg... (og 4-6 follikler). Er kjempespent!

Fortsetter under...

Det var kjempegode nyheter Snoopi!!!! Skjønner godt at du håper på frys også, det blir som en ekstra bonus.

Vi har (kanskje) 8 egg som skal hentes ut i morgen, og siden dette er siste forsøket haddde det vært supert å fått noen på frys. Men er storveis fornøyd dersom det blir noen som er klar til tilbakeføring, vi skal vente 5 dager før innsetting denne gangen..

Blir utrolig spennende dager dette her, lykke til på lørdag!!!

Annonse

Hei Snooopi!

Det var flotte nyheter, jammen har akupunkturen gjort susen!

Kanskje det er håp om å få noen flere befruktede egg denne gangen, for du ønsket vel egentlig å få satt inn 2! Krysser fingrene for deg!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Jeg har vært på en ekstra UL i dag fordi det ikke så helt bra ut etter aborten ved forrige blødning. Var så spent på om resten hadde kommet ut av seg selv ved siste blødning nå, og det hadde det heldigvis. Så nå er jeg helt sikkert klar for fryseforsøk uke 20/21. Knasker Progynova og plaster magen, og gleder meg til en ny sjanse!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...