Gå til innhold

Juni: hvordan er det med nattesøvn?


minniememage

Anbefalte innlegg

jeg sliter litt for tiden,er i uke 33 å lagt på meg 8 kilo,det er jo ikke så ille da syns jeg selv.men det er på natta da kjennes det ut som jeg har lagt på meg 20 minst!kan ikke ligge på en side mer en max en halv time før jeg må snu meg,føler meg så tung å det er skikkelig vondt i rygg å hofter!!har i tillegg fått den mest irriterende hosten å det klør så i halsen når jeg legger meg ned,har prøvd alt,hostesaft,sitronvann,drops!er det noe annet jeg kan prøve?ellers er jo alt helt topp, vi har en fantastisk tid i møte jenter,å for oss som bor i oslo vil jeg si nyt helgen å det gode været,nå kommer sommeren;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sover fortsatt godt om natten heldighvis er i uke 36 nå!!

 

Men jeg sliter med å finne den rette sovestillingen og det tar litt tid før jeg sovner;(

 

Her blir det govær i dag ser det ut som så da skal jeg ut i solen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Uff, det hørtes ikke noe særlig ut! Jeg har det på akkurat samme måten, men jeg har heldigvis sluppet kløen i halsen. Har istedet halsbrann, noe som heller ikke er noe særlig godt!

Det jeg gjør er å bygge oppmed puter under hodet, det hjelper iallfall mot halsbrannen. I tillegg er det bedre da jeg ikke føler at lillegutt presser så mye mot innvollene.

Tror det bare er å venne seg til, har hørt det ikke blir bedre etterhvert som ukene går. Vi får kose oss med tanken på den fantastiske tiden vi har i møte som du sier. Strutt med magen og kos deg i finværet. Og hvis det er mulig, prøv å ta deg en lur i løpet av dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var akk på vei,blir så fort trøtt!står opp mel 7 å halv 8 så nå er det tid for en lur;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig dårlig med nattesøvn... Jeg klarer bare å sove to-tre timer hver natt. Resten av natta ligger jeg og vrir meg og prøver å finne en stilling. Jeg har heller ikke lagt på meg så mye, men tror ikke det betyr noe i denne sammenhengen. Jeg har 6 uker igjen til termin, og det skal bli deilig å kunne sove ordentlig igjen etter babyen kommer ut. Da kan jeg sove på magen igjen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våkner i allefall veldig fort! Skal ikke mange bevegelser til fra sidemannen før jeg våkner og vrir meg i en time før jeg sovner igjen!

Også har jo russen gjort sitt inntog i nabolaget, og de er vel ikke akkurat kjent for å holde seg i ro på natta!

Det blir en evig runddans - jeg våkner, går på do, tar meg noe å drikke, da våkner babyen og spreller rundt en liten stund. Og jeg blir liggende våken og ønsker meg ribbein av gummi, en god natts søvn og russ som kan bråke på dagtid!

Men nå er det ikke lenge igjen til babyen er ute og til russetiden er overstått!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

minniememage:

 

Jeg har også en forferdelig tørrhoste som setter igang når man minst orker.. Har også prøvet diverse halspastilller/drops, hostesaft og vann, men ingenting funker så bra som en teskje honning! Jeg tar en teskje før jeg pusser tennene på kvelden, og om jeg skulle våkne og få hostekule i løpet av natten er det bare å ta en teskje til. Dette virker iallefall på meg, så det er kanskje noe du kan prøve? Honningen hjelper også meg hvis jeg våkner med litt halsvondt om morgningen.. Jeg klarer meg iallefall ikke uten honning i kjøleskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...