Gå til innhold

bruke lue i 20 varmegrader??? 6 mnd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir ikke babyen ganske kokt ute i vogna si da? vet jo at de skal det og jeg tok på h*n lua nå, men nå har h*n ikke en av de der tynneste luene da... bomullslue med sånn kant som brettes opp rundt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du burde kanskje skaffe ei sånn tynn, tynn lue da vettu. hmm... har tenkt på det samme selv jeg, men det heter seg jo at de skal ha noe rundt ørene uansett hvor varmt det er...? eller?

Skrevet

Det er nå fremdeles litt rått i lufta selv om det er varmt. Jeg ville tatt på han/henne lue jeg, og heller fulgt ekstra godt med om h*n blir varm. Knøttet mitt på 8mnd skal ha lue idag iallefall! :)

Skrevet

Dette var tydeligvis et tema vi siljer brenner for ;)

Skrevet

Ligger de i vogna trengs ikke lue! Men sitter de er det lurt med lure pga tekk og beskytte hodet mot sola! Solkrem i ansiktet er også å anbefale når man skal på tur...

Skrevet

Er jo ikke sikkert det er 20 grader i skyggen, og de færreste setter vogna rett i sola...! Her er det 13 i skyggen og 30 i solveggen..

Skrevet

Jeg setter da ikke vogna rett i sola! Hallo! Men det blir allikevel ganske varmt i vogna og i vogna vår trekker det ikke... Kanske ei tynn, tynn bommullslue, men ikke noe mer! Husk! det er farlig at de blir for varme på hodet også!!!

Skrevet

ok, så du mener h*n ikketrenger lue nå når h*n ligger ute i vogna si? er meldt 20 varmegrader i skyggen idag. stakkars baby blir sikkert svett nå...

Skrevet

Ja, hodet er den beste varmetapsregulatoren til små barn, så ikke tett til med tjukke luer!! En tynn ull-lue (ett lag) er kansje ideellt? Eller som andre sier her, en tynn bommullslue.. Har brukt bomullslue til snuppa lenge jeg nå da men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...