Gå til innhold

Hva bruker dere i vogna nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gutten har på seg:

body

sokker

olabukse

lue

cardigan

I vogna har han på tur:

saueskinn

fora trekk til vogna

eventuelt teppe

Skal han sove bytter jeg ut teppe med ei dyne... er det veldig kald bruker jeg teppe i tillegg...

Han er 9 1/2 mnd...

Hei hei!

Har en gutt som også er kjempe varm av seg! Han har på body og strømpebukse, lester, en ullgenser og ei tunn ull-lue. I vogna har han kun voksiposen med den tynne sommerdyna i. Er det under ti grader legger jeg et pledd rundt ham i tillegg.

her er det 18 varmegrader idag og gutten min på 6 mnd har på seg bare body og strømpebukse og ei lue. tok ut vognposen, så det bare ble igjen ei tynn dyne som hører til vogna. la oppi et tynt strikket ullteppe, men tror jeg skulle droppa det også...

bruker nå body,longs,joggedress og ullsokker. har hatt dyne eller to fleece pledd over henne. I går ettermiddag(litt kaldere på kvelden) tok jeg på henne ull gense og bukse i stedet for joggedress, og 2 fleece pledd oppå. Hun var passelig varm når hun stod opp.

Annonse

Min gutt på nesten 6 uker ligger kun med langermet body(evt kortermet m genser over), bukse, sokker og lue. Han ligger på skinn med dyne over seg. Hadde med et lite ullteppe også da det var litt kjøligere(5-10 grader). Det holder plenty for han. Fordelen med lammeskinn er at han ikke blir klam hvis han blir varm, det holder han bedre avkjølt når det er ordentlig varm, samtidig som det luner når det er varmt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...