Anonym bruker Skrevet 4. mai 2006 #1 Skrevet 4. mai 2006 Min lille er snart 6 mnd. og har nå begynt å gi vann fra springen som jeg tempererer med vannbad. Hva gjør dere? Er det nødvendig å koke nå som han er blitt 6 mnd?
Gjest Skrevet 4. mai 2006 #2 Skrevet 4. mai 2006 Fikk beskjed fra helsesøster på 4 mndkontrollen at det ikke var nødvendig å koke vannet lenger. Smaken blir ikke den samme. Så sant du vet at vannkvaliteten er bra, trenger du ikke koke.
'utakknemlig bitch' Skrevet 4. mai 2006 #3 Skrevet 4. mai 2006 jeg koker ikke.. tar i fra springen å gir jeg hehe
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2006 #4 Skrevet 4. mai 2006 Takk for svar! Da skal jeg si det til svigermor...
Tredjemann på vei :D Skrevet 4. mai 2006 #5 Skrevet 4. mai 2006 jeg sluttet å koke vannet da min var 5 mnd. koker bare av og til:) er ingen fare med det så lenge man tar iskaldt vann fra springen. helsesøster sa at når barna liker kaldt vann kan man slutte å koke det, men det høres ut som en merkelig regel da... noen kan jo få lyst på kaldt vann tidlig, mens andre sent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå