Gå til innhold

Kjempeaktiv baby som hiver seg fra side til side i uke 40, noen andre????

Anbefalte innlegg

Er andregangs gravid, og har nå kommet til slutten av den 40. uka. Så nå nærmer det seg!!! =)

Hodet på babyen har ikke festet seg, men for andre gangsfødene gjør det jo gjerne ikke det før når en er i fødsel.

Lillingen der inne er ennå veldig aktiv, og driver ennå og bytter side. Den liksom kaster seg rundt, og en kan se hele ryggen til babyen når han/hun presser seg rundt.

Nå begynner det å bli så vondt med disse bevegelsene, at jeg føler meg kvalm og uvell etter en sånn stor ommøblering i magen.

Trodde småtassene skulle ha funnet roen til nå, og ligge der å vente på å komme ut???

Litt spark og slag hadde jeg ventet, men full ommøblering????

Fortsetter under...

Jeg er i uke 38 og i helga greide babyen å snu seg rundt til tverrleie :) Da har h*n ligget med hodet ned siden uke 30. Heldigvis snudde h*n seg igjen med hodet ned! Så aktiv er babyen i magen ja! Jm har opplevd at det var en baby som hadde snudd seg rundt til sete i sykebilen med masse rier... Noen babyer vil bare ikke roe seg.

Så jeg venter ikke på at babyen min skal roe seg før fødselen nei :)

10 dager over termin her, og full baluba inni der. Alle spør om ikke det har roet seg, men neida.. ikke her. Spurte jordmora mi, og hun ble skikkelig irritert over alle som vet best...har ingenting å si med bevegelser om fødselen nærmer seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...