Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mase litt til på deg.Ikkje så lett å spå seg sjølv føler eg.trur eg påvirker pendelen då med eigen ønsker,og tanker.Kan ikkje det stemme?

Kan du sjå om vesleguten begynner å sove rundt snart?

Har blitt spådd i løpet av sommeren.Slepp pupp om natta for å sovne videre då..

Kan du sjå om me snart får solgt ei tomt,og evt skogen ?Skogen er vel på eitpar mål.Og kanskje sydentur på heile gjengen i løpet av hausten?

Finy om du vil svare meg,-igjen.Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4953051-hallo-t%C3%A5fisguri/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo igjen du.

Har vært årsvis med frustrasjon her og pga spåing på meg selv.

Samme hva jeg prøver,så får jeg alltid det svaret jeg ønsker(hehe)

Tror at sovinga vil forlenges i juli\aug.

Ser ikke noe salg her før til neste sommer igjen.

Er litt usikker på sydenturen,kan virke som det er mye om og men her.

Mulig det kommer noe i veien?( ser ikke hva)

Ser desverre ut til at du vil slite med amming neste gang også,men du prøver iherdig med å få det til.

Ser en fin blanding mellom pupp og flaske.

Hallo

Ja svaret blir det ein ønsker..så det stemmer nok(dessverre)Ikkje alltid.Føler det er vanskelig å spå mine eigne og.Eldstejenta er slitt sur for at eg bruker tid her inne på å spå,men ikkje så mykje på dei.Men føler pendelen er difus og vanskelig å forstå.Det blir for tett på sikkert.Ho er så opptatt av drømmeprinsen som tarotkongen spådde skulle dukke opp i mai..Er femten,og har sikkert veldig lyst å få seg kjærest,

Ja ammminga gjekk stort sett bra første året med han,for han drakk så ofte.Og når han vart så stor som over året,vart det nok ganske store mengder mjelk i tillegg.Ja han held på med jeksler,så eg håper at når de kommer igjennom så blir søvnen bedre.Men han har jo knapt sove rundt enda sidan han vart fødd.Og er snart 20 mnd..Er vel litt den natta som har gjort at eg enda ikkje har gitt meg.Men har vondt fortsatt,trass mykje mindre mjelk.Prøver noko homeopat med igjen no.

Hadde vært så greitt vist han sjølv hadde slutta,slik som jentene.Mannen min seier på tøys at han er jo gut..godt å ligge med puppen då.

Kanskje han som har sett på tomta,ikkje får anledning til å kjøpe ho no likevel då.Håper økonomien blir grei framover for det.Får me laga til i kjelleren å leige ut,så hjelper det godt på.

Kjenner eg har blanda følelser for å skulle bli gravid igjen og.Har vore eindel tungsinna til tider,og føler meg litt aleine når eg går heime.Og det styret med amminga i tillegg.

Og at eg har fått sove så lite sidan han vart fødd,har nok gjort sitt og tenkjer eg.Og kolikk.

Men ein får vel berre sjå kva framtida bringer.Veldig kjekt at du ville spå meg.Satte stor pris på det.

Klem

Har akkurat vært å tatt inn klær jeg.Blåser litt her, så klærne våre var på vei bort til naboen.Måtte løpe etter trusene mine.hehehe.

Lillegutten min sover også nå,men det er vel ikke lenge til det blir liv i stua igjen.

Om du hadde tid en dag,hadde du kanskje ville spådd meg?

Har lyst å se om det blir flere barn på oss,og når.

Har som sagt spådd meg selv,men har en følelse av at det ikke stemmer helt.Har 2 gutter fra før.Jeg selv synes spåinga blir litt lettere å sortere når jeg vet hvor mange barn en har+kjønn.Kan lett bli endel forvirringer der synes jeg.Har du lest om tarottrekket mitt da?

Glemte hele kortet i går,men kom plutselig på det i gårkveld igjen.Gikk helt kaldt nedover ryggen på meg.

Annonse

Hei

Tatt inn kle og planta blomster.Tar å spår deg før eg går ut igjen.Så får desse største sjå etter dei to små litt.Tre guter,og ei jente fekk eg opp på deg.Følte så sterkt at det er ein gut som kommer neste gang,og at det ikkje er så lenge til.Skal sjå med pendelen.Fekk opp graviditet på deg i 2007,med ein liten gut.Gravid rundt april/mai.Gravid neste gong i 2011.Jenta som kjem då.Gravid i juni/juli i 2011.Stemte det med noko du har spådd sjølv eller?Eller andre har spådd deg?

Blir spennende å sjå no då.Stor klem

Takk så mye nattinatt.

Det jeg spådde meg selv ,var at jeg ble gravid med ei jente i 2007+ enda ei i 2011,Men det vittige er at jeg selv kom akkurat frem til graviditet de samme månedene som du kom med her.Det eneste som skiller er den gutten.hehe arti.

Så forresten tidligere her en dag at vi to svarte ei på det samme minuttet ang fødselsdato,der du sa 11-12,og jeg sa den 12.Når jeg ser på ting du skriver,så føler jeg meg ganske lik deg i tankegangen.

Syns du er kjempeflink som har energi til å sitte her å hjelpe så mange når du har så mange å ta deg av hjemme (men det er vel kanskje her du får avkoblingen din.Sånn er det iallefall her)

Da er det vel bare å ta tiden til hjelp for å se hva som kommer til etterhvert,men jeg tenker nok du har rett ang den gutten,for da jeg var en 12-13 år "så" jeg meg selv med mange gutter omkring når jeg så fremover (så mye mere enn nå da jeg var på denne alderen,tror jeg blokkerer mer i alt mas og kjas som hører hverdagen til når man har små barn)Har alltid hatt en sånn guttemamma følelse om meg selv.

Uffff. Ble langt dette.Men godt å få bekreftet det jeg følte ikke stemte på spåingen av meg selv(følte ikke helt at begge jentene passet der)

Tusen takk for hjelpen.

Hei

berre kjeky å spå deg.Er så spennende dette.Ja det er avkobling,og så er det så artig at eg spår likt med dere som tydeligvis har andre evner,og kan sjå inn i framtida.Har allti fått høyrt at eg har god intuisjon nåe eg har blitt spådd før.Men håper at dette er vener eg kan jobbe meir fram etterkvart.Og før eg tok pendelen på deg,fekk eg jo følelsen av guten på deg.

Prøver dette litt meir og når eg spår,før eg bruker pendelen,for å prøve trene opp intuisjonen min.Har hatt medfødt klarsyn du då.

Du er så flink å spå her inne,trtr nok du gjer mange glade,meg sjølv innbefatta.Spår du eindel heime og,familie og venner?

Klem

Prøver å trene litt hver dag,men er veldig kjekt med denne siden da,for fam og venner blir jo litt oppbrukt da.Hehe.

Ser egentlig ikke så mye fortiden,men får noen glimt i ny og ned.

Tar også mye tid og energi å få frem info,hos meg er det som ett puslespill der jeg må sortere mye,og finne de riktige plassene.

Med 2 barn har jeg bare tid på natta,men er foroftes ganske sliten av dagen da, så mesteparten av energien er borte.

Ja det tar på med mange rundt seg som skal ha sitt.Minstemann er snart 20 mnd,og er overalt,i full fart.Og ho som blir snart fire har sine påfunn og.Litt blir det med de største og.Så trøttheit er nok ein gjengs tilstand i denne livsfasen ja.Sitte litt til,så får eg legge meg.Mett og stinn av mat og snop..

Natta

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...