Gå til innhold

Trodde fødselen var igang i natt....

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er 39+4 i dag, og nå har jeg begynt å vente.

Hadde mensmurringer og vondt i ryggen i hele gårkveld, så jeg begynte å tenke at kanskje....

Gikk og la meg i halv tolv tida, men fikk ikke sove pga murringer og en MEGET aktiv krabat i magen.

Ca kl tolv startet det som jeg vel trodde måtte være rier. Kom hver halvtime i 2 og 1/2 timer. Og så var det stopp!

For en nedtur!!!

Ble skikkelig deppa av å bli lurt sånn. =(

Er det flere som har opplevd/ opplever det samme??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4953048-trodde-f%C3%B8dselen-var-igang-i-natt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada hadde det sånn jeg også. Men jeg holdt på mye lengere og hadde mye tettere rier. Var 5 min mellom til meg så jeg dro inn på føden, helt overbevist om at fødselen var i gang. Men det stoppet etter 10 timer. Jordmor sa at det var helt normalt med noen sånne runder før fødselen kom i gang. Utrolig deprimerende ja.

Hadde det også sånn i natt :) Skikkelig kvalm i går ettermiddag / kveld og ca 3 i natt begynte riene. Er helt sikker på at det var rier for det knøt seg skikkelig i korsryggen sånn som det gjorde ved forrige fødsel, men ble liksom ikke skikkelig vondt. Hvert 10 min frem til ca 6, så var det stopp.

Nå lurer jeg på om jeg skal ta meg et varmt bad for å se om det starter på i gjen, men er litt redd for at det skal ha blitt litt åpning. Noen som vet om dette er lurt / ikke lurt?

Hei!!

Hatt en temmelig lik natt vi da. Her starta det rundt 22 i går kveld, gikk og la meg for jeg tenkte at natta kunne bli lang, men kl 03 var det jamt slutt ja, og jeg sovna.....

Ubeskrivlig, den følelsen man da har når en våkner om morgenen og skjønner at det ikke ble noe i natt heller.

Jeg hadde mens termin 29.04 men har ikke ul termin før 09.05, så jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...