Anonym bruker Skrevet 4. mai 2006 #1 Skrevet 4. mai 2006 Babyen min på 5 mnd har lært å snu seg til magen. Hun ruller rundt hele tiden, men blir lei av å ligge på magen etter noen minutter, så da må jeg snu henne tilbake. Så tar det 10 sekunder før hun snur seg igjen! Tidligere kunne hun ligge på ryggen under babygymmen og kose seg i evigheter! Hun ruller foreløpig mest til den ene siden. Er det feil å innimellom sette opp en "sperre" på den ene siden så hun holder seg på ryggen? Hvordan gjør dere det? Flyr dere og snur dem hele tiden? Er det meg som er lat? ;-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 4. mai 2006 #2 Skrevet 4. mai 2006 Når hun blir lei av å ligge på magen, lar du henne ligg litt til! La henne ligge å være frustrert noen minutter, så lærer hun å snu seg tilbake til ryggen etterhvert! Hun gidder jo ikke å lære seg å snu seg til rygg når hun vet du kommer løpende med en gang... :-) Vær litt "lat", synes jeg...
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2006 #3 Skrevet 4. mai 2006 Når de klarer å snu seg på magen, klarer de å snu seg tilbake også om de MÅ. Vi stressa også med dette og vurderte pose og alt. Men fannt fort ut at dette ikke gikk, og begynte å heller slappe av. Nå er han 9 mnd. og propell i senga. Vi finner han som regen på tvers i sengen og gjene med fotenden. Hihi. Sover med rumpa i været.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå