Gå til innhold

Jeg blir gal av den ventinga!

Anbefalte innlegg

Hei jenter,

nå er jeg 4 dager over ikm. Ikke antydning til TR og bare negative tester. Jeg hadde altså ikm 30.04, og første mensdag 02.04. Har 28 dagers syklus. Jeg har testet 3 ganger med stips fra billigtester.com. En gang den 28.04 (vel optimistisk), en gang den 01.05 og nå den 04.05. Alle viser negativt. Den 15.04 fikk jeg vondt i eggstokkene - ordenlig murring. Samtidig hadde jeg mye slim. Denne murringen varte noen dager før den ble avløst med intense stikkinger, dette varte til ca. den 28.04. Fra ca 25.04 hadde jeg ømme bryster, men dette gikk etter et par dager over til å bli såre/vonde brystvorter. Nå er alt dette borte og jeg lurer veldig på hva som skjer.

Jeg må da vel ha hatt EL når jeg fikk den murringen akkurat når EL skulle inntreffe? - Jeg er sikker på at det ikke var innbilling - det var veldig vondt. Jeg vet jo at mensen kan bli forsinket, men kan den bli forsinket i lutefasen? Jeg trodde at det i såfall måtte være EL som var forsinket?

Begynner å bli litt småfrustrert - har ikke noe særlig tro på at jeg kan være gravid etter flere negative tester og ikke lenger noen symptomer. Vil egentlig bare at tanta skal komme snart så jeg får begynt på ny pp...

Håper dere som har testet i dag har fått en bedre start på dagen enn det jeg har fått!

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4952907-jeg-blir-gal-av-den-ventinga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann..

Jeg håper på det beste for deg,, hadde jo vært kjekt om TR ikke kommer fordi du er gravid,, og at du bare produserer hcg litt tregt,, at det er derfor du ikke har fått pos test enda...

Men det kan også være at du fikk el mye senere enn du trodde... Av og til kjenner man mye "aktivitet" i underlivet ved antatt el fordi kroppen stresser litt og ikke får til el rett og slett.. Jeg har det nok sånn denne syklusen for jeg har hatt 2 omganger med el slim på en uke, og stikking i underlivet og 2 ganger har jeg hatt sterk men negativ el test, som ble svakere igjen dagen etter uten å ha blitt helt positiv..

Jeg temper, derfor vet jeg at el ikke har kommet. Tempen min er fremdeles lav,, dagen etter el har vært stiger nemlig tempen et godt hakk...

Jeg krysser fingre for deg, og håper at du enten får pos test snart.. eller får TR hvis den har tenkt å komme..

Klem :0)

Takk for oppklarende svar!

Da er det vel fortsatt et lite håp siden vi har mye "kos" også utenom EL-periodene.:)

Men ventetiden i spenning virker så uendelig lang, blir så utolmodig!

Håper du snart får EL så du kommer i gang med prøvingen:)

Klem

Takk Kaja_

Ja, ventetiden er laaaang når man er spent... Krysser fingre for deg...

Jeg håper masse på el snart... har jo ventet i 9 mnd på at mannen skulle bli klar til å prøve på nr2,,, så nå er jeg så ultra klar til å prøve...

Klem.. ha en fin dag videre :0)

Heisann du! Vi har akkurat samme dato for første mensdag...:)

Venter like herlig i spenning som deg...

Kan jo fortelle deg at jeg var gravid i oktober i fjor, og en graviditetstest var aldri skikkelig positiv før i begynnelsen av uke 6. (mistet i uke 7)

Jeg opplever nå at brystene er rare i konsistensen, er ikke så sår i puppene som sist, og jeg har mindre murringer. Vet jo ikke helt sikkert hvor mange dager syklusen min er, men jeg kan i alle fall vente i spenning sammen med deg!

Så koslelig å ha noen å vente sammen med da:)

Har du testet enda du eller?

Var på apoteket å kjøpte meg cb 3-dager-før test i sta. Skal vente et par dager til før jeg tar den (viss jeg klarer), regner med at den kanskje er litt mer følsom for hcg enn for andre tester siden den kan brukes 3 dager før ikm. Den er jo fin når man ikke vet 100% sikkert når man hadde EL-heller..

Jeg er så hekta på å bli gravid om dagen at jeg klarer stort sett ikke å tenke på noe annet:)

Håper vi snart får noen positive svar!

Annonse

Ja ikke sant! ;)

Nei, jeg har ikke testet enda....tror det tar litt lengre tid før en test funker hos meg! Visste ikke at det fantes en sånn cb 3-dager-før test jeg....har en graviditetstest liggende i skuffen....men tror jeg skal vente til etter helgen!

Vi er så redde for at det falske tegn....opplevde flere ganger etter spontanaborten at symptomene på mensen var nesten lik som da jeg ble gravid! Så samboeren tror ikke helt på meg når jeg føler noe skjer....han vil tro, men er nok litt engstelig selv!

Det er så utrolig irriterende å gå og vente slik...tiden går så tregt!

Ja positive svar hadde vært kjekt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...