Gå til innhold

JEG TESTET I GÅR; OG GJETT DA DERE!!!!

Anbefalte innlegg

JEG ER FAKTISK GRAVID!!!!!! Jeg kan ikke tro det. To streker på testen - en liten spire som har klart å klore seg fast - etter 2.5 års slit og pes. Detter er helt uvirkelig. Det har ikke gått opp for meg enda. Er helt i drømmeverden! (Gudameg...)..

Jeg hadde jo kjempemens-symptomer og var 100% sikker på at det var kjørt, men nei!"

Åh - jeg er så lettet. Hadde innstillt meg på at det ville bli IVF på oss.

Det er med litt sorgmodighet jeg forlater disse sidene - men med stor glede også å få tre inn på 1.e trimester. LYKKE TIL VIDERE ALLE SAMMEN!!!

Fortsetter under...

Annonse

Hei Tinna, husker du meg april66? Vi fulgte hverandre i begynnelsen på assistert befruktning. Jeg ble så lei meg den gangen når du ikke fikk positivt resultat, men det gleder meg STORT å se at du er tilbake igjen. Var det assistert denne gangen, eller skjedde det på normal måte?

For meg virket alt rosenrødt. Ingen problemer, gravid på første forsøk, ingen blødninger og har alt i alt hatt lite problemer i svangerskapet. Nå, i uke 13 fikk jeg påvist at barnet har downs syndrom. Vi har valgt å avslutte svangerskapet. Abort i min uke 14. HELT grusomt. Men valget har vært klart lenge. Den 1 prosenten som rammer damer over 40, kom altså til meg.'

Jeg håper å komme tilbake til disse sidene så SNART som mulig. Det er tungt å begynne igjen fra start, men jeg vil kjempe videre. Har 3 befruktede nedfrosne egg på klinikken.

Lykke til videre!

april66

Ja - husker deg! Vi klarte det helt på egen hånd og det har egentlig ikke gått opp for meg enda! Merker ingenting, bare litt større pupper!

Ble så lei meg ang. det avbrutte svangerskapet ditt nå som dere endelig lyktes! Helt klart ikke rettferdig - men jeg forstår valget ditt veldig godt. Hvor gikk du forresten for å sjekke dette? Jeg var hos privatlege i mitt første svnagerskap for å få sjekket og evnt. utelukket DS. Men nå har jeg hørt at man ikke får time til dette lenger......Det har helt klart med alderen og gjøre også samt DS i familien. Håper inderlig at du lykkes igjen nå fremover! Lykke til!!!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...