Gå til innhold

Ikke blod


Gjest

Anbefalte innlegg

Nå ble jeg litt letta. I dag var det ikke blod, håper ikke at det kommer hller. Jeg er fortsatt litt nervøs,klarer ikke helt å slappe av, men rekner med det er normalt. Nå berre håper jeg at jeg slipper å se mer av det,noe jeg egentlig ikke rekner med. Det var berre litt opptatering fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Tryne!!

Jeg hadde også litt brun utflod ett par dager og litt smerter, men det var helt som normalt:-)

Var akkurat som du, kjemperedd og nervøs, men nå vokser magen så nå er jeg iallefall ikke bekymret. Jeg har ikke hatt mer farget utflod etter det!

Så nå får du kose deg!!!

Ha en fin dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss det ikke kommer mer utflod de neste dagene så kommer jeg nok til å slappe av, men er ltt redd for å bli for glad nå.Så jeg får vente å se hva som skjer.

 

hvor langt er du på vei?

 

ha en fin dag du også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10+6 idag, skikli deilig, tiden har gått så fort de siste ukene. Gleder meg til 2 trimester!! Men om du ikke har hatt sterke smerter og masse blødninger så behøver du ikke være bekymret. Men er du det såhadde jeg ville fått en tidlig ul!

 

:-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen sterke smerter, litt mrring av og til, men det har jeg hatt de siste 2 ukene. Jeg var på UL i går, det var litt fortidelig å se noe som helst, men viss jeg blør mer så skal jeg til UL neste uke. Jeg skal uanstt på UL om 2uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så nå at utfloden min var litt farget, men det var ikke mye, så jeg får se hva som skjer. Det er vertfall mye bedre enn i går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

 

Jeg måtte inn hit å sjekke om du hadde skrevet noe idag. Så bra at det ikke kommer mer blod nå. Dette går nok fint skal du se!

 

Ha en fin dag kjære venn

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke gøy... Skulle ønske du slapp. Hadde du vært sikker på at alt var bra, hadde jo ikke utfloden plaget. Det er usikkerheten som er så forferdelig.

Jeg hadde brunlig utflod nesten hele svangerskapet med Lisa. Noen ganger var det bare litt farge på det, andre ganger var det helt mørkt akkuart som mørk sjokolade. Ikke særlig delikat, men man må jo takle alt som følger med en graviditet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant det. jeg berre håper at allt er bra neste UL, men tvile rpå det pga denne tappen min, den er den som bekymrer meg mest. Har lest en del at når den er åpen så kan det være tegn på at en SA er på gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, ser du er tidligere oppe enn meg gitt. Logget på 07.08 ser jeg, får håpe du sover sånn noenlunde godt da oppe i alt dette. Tenkte på deg i går og prøvde og sende deg positive vibber til hjelp for bekymringen din. Var i tillegg ute en tur i hagen for å sette løk for å få noe annet å tenke på (miste på mandag). Fant ut at jeg skulle hjelpe naturen litt så istedenfor å sette en løk i hvert hull så satt jeg minst tre stykker så nå er jeg sikker på at noen kommer opp. Tenk om det hadde vært like greit å lage babyer... Varme lykkeønskninger videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du tar feil. Det er nesten bedre å ikke vite sånne ting, så slipper du å ta sorgene på forskudd.

Men når du er så redd, så bør du kreve ul om en uke uansett om du blør mer eller ikke. Det er så mye bedre å ha full kontroll. Legen forstår vel at du er veldig redd. De bør gjøre alt de kan for deg, syns jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he, jeg måtte le litt. Viss det hade vert så lett å lage barn så hadde jeg hatt en for lenge siden:)Jeg er tidlig oppe ja. Vokner når mannen skal på jobb, da må jeg berre sjekke om det var kommt blod. Å så har det seg slik at jeg ikke får sove etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, denne tappen har ikke jeg merket noe til, så alt er nok bra. Har egentlig aldri funnet denne tappen eller merket noen store forskjeller heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant den ikke jeg heller før, den er ganske lankt oppe. men viss jeg sitter så finner jeg den. Den er ganske myk MEN open. Skulle ønsk den var lukket. jeg ville liksom ha ett bekymrings fritt svangerskap, men det tok nøyaktig en uke etter positiv test så begynner blødninger å denne dumme tappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok noen vanskelige uker fremover, men vi får satse på at de går over og at alt blir lettere.

 

Nå må jeg lese litt om skolens tekster. Eksamen i norsk om 19dager.

Jeg kommer nok inn i kveld for å sjekke med deg.

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, jeg har eksamen om litt over 2 uker, klarar ikke å konsentrere meg til den, ganske dumt, for den er vanskelig. Vi snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tryne_GRAVID!!

Jeg har sniktittet litt på din situasjon både da du var på BliGravid forumet, og nå når du er på 1. trimester!

Må bare begynne med å si at jeg er veldig lei for at du enda må gå rundt å være usikker, nå når du endelig har lykkes!

Det ser jo ut som om det er bedre nå, så vi får alle håpe på at det går i orden og at spira sitter=)

 

Masse lykke til fremover, håper virkelig du får et vellykket svangerskap med en herlig datter eller sønn om noen måneder! Skal tenke på deg!

 

Mvh Håpefull 4. pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha:) ja, det var ikke slik jeg drømte om at det skulle være å være gravid. Første uken etterpå positiv test var helt fantastisk, det gammle humøre mitt(det gode humøre) kom tilbake og alt var berre bra. Nå sliter jeg litt for jeg sjønner ikke hvor mye mer jeg skal takkle. Jeg vet at det er mange andre som mister, men probleme er at jeg vet ikke om jeg kan bli gravid en gang til. Det å leve i usikkerheten er grusomt. Nå håper jeg berre at det går bra og at jeg snart kan nyte resten av graviditeten.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...