Gå til innhold

Er så øm i skjeden..... Noen andre som var det før dere testet positivt??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ville bare høre med dere gravide..... :-))

 

Jeg er så øm i skjeden. Kjenner jeg er veldig øm og kanskje hoven når jeg tørker meg når jeg er på toalettet samt også når jeg går og sitter.....

 

Skikkelig ubehagelig og tenkte å høre om dette kunne være ett tidlig symptom. Pleier ikke akkurat være en symptom-jeger men dette var så spesielt at jeg måtte høre med dere jenter.....

 

Tror jeg forholder meg anonym foreløpig.....

 

Håper mange kan svare meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har nettopp testet positivt og det som var annerledes med meg denne måneden var at jeg var veldig "sår" nedentil. Og masse utflod.....Brukte ikke å være så ille tidligere. Vet ikke om det hjalp deg noe. Vet du enda om du er gravid, eller?

Lykke til ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar... Ja jeg har en sterk mistanke om at det har klaffet nå etter 5pp. Har ikke hatt det slik før denne måneden:-)) Er veldig ømt også ved samleie. Ikke vondt men kjenner hele tiden at jeg er litt øm der nede.... Ellers stikker det veldig i brystene men er ikke øm...

 

Håper og krysser fingrene for at det muligens er en spire inni der som gir meg tegn... hihi.... Skal teste på søndag så jeg har allerede kjøpt tester som venter og brenner i skapet.....

 

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...