Gå til innhold

Er fødselen nær?????????

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Nå leser jeg mye om dere som føler dere dårlige, kvalme og kjenner at det presser. Jeg går nå i uke 33 og kjenner alt dette. Det begynner å bli veldig ubehagelig. Har en fra før men følte det aldri slik første gangen. Det kan være veldig vondt om dagen og kvalmen som er tilbake igjen og jeg kjenne en stooooooor press nedentil. Alle snakker om at de er fødselen nær, kan jeg også være fødselen nær??? Er beskymret nå. Kan det tyde på tidlig fødsel da? Hjeeeeeeeeeelp

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4952548-er-f%C3%B8dselen-n%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt det slik et par uker nå men spirene holder seg fortsatt inne=) Kvalmen kan komme av at det blir dårligere plass inni magen og babyen presser på organene. Press kan vell kansje være tegn på at babyen har sklidd litt nedover i bekkenet. Er selv i uke 34.

Tuse takk for svar da jenter:O) Det er alltid så beroligendes å lese svarene her inne. Jeg vet jo at det er andre ganger, men hadde det ikke slik første gangen og da var gutten min 4195 og tenker nå hvor stor er denne da som plager så mye. hehe. Jeg tenker mye rart i det siste. Er ikke helt go i hodet tenker jeg;O) Men takk for svar da. Skal prøve å slappe av og ta det som det kommer..... Lykke til videre....Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...