Gå til innhold

20 år og gravid i Oslo...

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Riga

Eg derimot vert 20 i september, og fær ungen i oktober!

Gruar meg faktisk til å verte 20...er liksom ikkje tenåring lenger då! Men det kjem vel av at eg er nokso barnsleg av meg!:P Men eg er faktisk veldig ansvarsfull, so eg skal nok greie meg bra som mamma!:) Ser ut som eg er den fyrste av alle dei eg har gått i klasse med som fær unge, noko som er litt rart. Tenkjer ikkje på at det her kjem til å øydeleggje framtida mi,- derimot fær eg ein unge å vere glad i endå lengre enn dei andre!:)

Er forresten frå Skien, men bur i Oslo...

Heihei!

Blir 20 25mai og venter min f0rste 27.november :) Bor i Oslo ogsaa, men har planer om aa flytte til USA i l0pet av sommeren!

Gleder meg masse til den lille kommer, men gruer meg litt til aa fortelle det til mamma og pappa! De kommer nok ikke til aa bli saa glade nei :(

Lykke til med resten av svangerskapet!!

*Klemmepaa*

var også russ på denne tiden av året i fjor jeg :-) blir 20 til sommeren, og har et foreløpig termin på 5. desember. dessverre har jeg en dritt lege, har prøvd å få time på legekontoret flere ganger uten å få svar.. skal ned i morgen og kjefte på dem! syns sannelig det er på tide med førstegangskontroll jeg... hihi.. er 9+4 idag,.. er født og oppvokst i oslo men flytta til stavanger for halvt år siden... men har et inderlig ønske om å flytte tilbake til sommeren, problemet er at jobben til samboen driver og høyner lønnen, alle skal få firmabil osv nå... grr!! også blir det ikke enkelt for han å få jobb i oslo siden han ikke har utdannelse i den jobben han har nå som han trives så godt med...

Annonse

er også 20 og bor i oslo. Føler at jeg er mye yngre enn alle andre som er gravide, men er jo egentli ikke det.

Gleder meg veldig og vet at alt kommer til å gå like bra for meg som alle andre.

Men.. kjenner ingen andre på min alder som er gravide i nærheten, så hvis noen har tenkt å arr. treff så IKKE glem meg. hehe.

jess, første i vennegjenger her og..men det går helt greit! Nja, kan ikke si at det var helt planlagt da, hadde jo tenkt på det...men plutselig skjedde det bare! Men det føles riktig her og ja, selvom jeg gruer meg litt..men det er vel ikke så unormalt når man skal bli mamma for første gang? :) Åh, samme dato ja..hvor skal du føde hen da? Har plass på Ullevåll jeg :)

Heisann jenter!

Jeg er ikke gravid da, for jeg fikk sønnen min for 5 uker siden... (Men klarer ikke å holde meg unna disse sidene ;p )

Ville bare si at vi er en hel gjeng med unge mødre og gravide som pleier å møtes på Egon på byporten ca en gang i måneden.

Til å begynne med var vi gravide hele gjengen, men tiden går sååååå fort, og nå har jammen ALLE som har vært med helt fra starten av fått barna sine :)

Så hvis dere vil være med, kan dere bare komme! Alle er hjertelig velkommen på disse treffene!! Vi legger ut treffet inne på disse sidene.

(Regner med at neste treff blir i slutten av mai)

klemmer fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...