Gå til innhold

Sabina - kan jeg spørre om noe?

noralill

Anbefalte innlegg

Du skrev i et annet innlegg - Nå er jeg snart ferdig med utredning for habituell abort. Ingen funn foreløpig, men venter fortsatt på svart på kromosomprøvene som ble tatt 1. mars.

Kan du fortelle litt om hva de gjør ved en slik utredning - vi har også mistet 3 ganger nå og skal utredes - men de ville ikke gjøre noe før tidligst etter 10 uker...

Fortsetter under...

Hei noralill

Jeg hadde utskrapning etter MA 17.februar. Fikk da rekvisisjon av gynekologen til å ta kromosomprøver av både meg og mannen. Disse prøvene kunne vi ta med én gang.

Jeg måtte vente i ca. 1 mnd før jeg kunne ta de andre prøvene, for graviditeten måtte være ute av kroppen. Da ble det tatt hormon- og koagulasjonsprøver av meg.

Jeg venter fortsatt på kromosomprøvesvar. 9 uker siden nå.

Skal til gynekologen på mandag og skal da spørre om hysteroskopi også burde være en del av utredningen. Føler jeg har flere spørsmål enn svar.

Jeg har dagbok for prøvere inne på www.fub.no dersom du vil vite mer og evt. kommunisere litt lettere enn her (Tante Fiolett). Kan anbefale fub på det varmeste. Vet ikke hvordan jeg skulle klart meg uten i den situasjonen jeg er i. På fub har vi også eget forum for habituell abort.

Hilsen

tidligere Sabina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...