Gå til innhold

Anbefalte innlegg

.....mutters alene( bortsett fra et nydelig glass rødvin), nå som typen er bortreist. Har hver morgen iherdig tatt tempen (om enn litt sent av og til) for å kartlegge syklusen min, og allerede brukt opp 5 EL tester i frykt for å misse EL (Heeeeeeelt urealistisk å tro at den skal komme på dag 14 når man har 31-35 dagers syklus...hehehehhe!) Trodde typen var hjemme til mandag (for eventuelt å rekke EL på dag 21), men neida han må være borte godt og vel en uke ekstra så der røyk den PP'n. trøster meg selv med at jeg iallefall skal ta tempen for å være bombesikker de neste syklusene. Ser ut til at det kan ta ei tid før vi får prøvd "skikkelig" igjen. Imens koser jeg meg med et glass vin eller 2 og ligger langstrak på sofa'n om kvelden (de timene jeg ikke tilbringer på nett selvsagt).

Så får dere har lykke til alle sammen og måtte tanter dra til h.... og alle spirer gro!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4951974-s%C3%A5-sitter-jeg-her-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner GODT hva du mener :)))

mannen min jobber på sjønn så han er hjemme 2.hver mnd ....så den tanken med at den PP er over kjenner jeg meg godt igjenn i !!!!!!!!!!!!!

Men men derfor har vi de ukene han er hjemme så da er det bare å ``kjøre på ``.......................

syns det er SÅ bra at du koser deg selv om han ikke er hjemme , det er noe med det at man bør gjøre det beste ut av situasjonen dermed vil ting bli mye lettere å takle også :))

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...