sweden ENDELIG mamma Skrevet 3. mai 2006 #1 Del Skrevet 3. mai 2006 Hei missy!!!! Har tenket leeeeeeeeenge på å svare deg men tider går unna her for tiden .......... ja du ....nå nærmer vi oss sakte men sikkert datoene våres ...u skulle den 10 ikke snat ???!!! Uff det skal bli deilig å få det ut av verden og få vite noe mer . få noen svar , forklæringer ........jeg håper VIRKELIG at det går bra og at du om 2-6 mnd kommer med ett innlegg som blir noe i den duren her ``GRAVID ))))))```, da SKAL vi få til EN LITEN feiring her via innleggene vi skriver ... det kan bli GØY -GØY -GØY !!!!!!! nei fra spøk til alvor så håper jeg inderlig at det går bra for oss begge og at vi endelig kan en avklarhet i dette ...uvisshet er noe av det vanskeligste for meg å takle og jeg har enda en HEL uke med venting er veldig redd for beskjed jeg får når jeg våner opp av narkosen , vet at jeg ikke må fokusere for mye på det men må helt ærlig si at det ikke er så lett ,jeg vet ikke hav de skal gjøre hva det er der inne uff...nei ...må bare få det unngjort uansett hvordan jeg snur og vrir på det !!!!!! Ble så glad da jeg leste at dere skal til Irland syns det er utrolig bra at dere gjør det , som jeg har sagt før man har litt godt av å komme seg litt bort , vi har veldig lyst å dra dit , jeg har engentlig ganske så STOR kjærlighet for England så Irland er absolutt sted jeg skal til ....................... jeg må få full raport om hvordan dere syns irland er når dere kommer tilbake!!!!!!!!!!! deilig å tenke på at det er ferie snart og ikke minst varmen som kommer:)))))))) Sender deg maaaaaaaaaaaaaaaange klemmer !!!!!!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4951906-til-kanskjesnart/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanskjesnart..v/ hjelp av ivf? Skrevet 11. mai 2006 #2 Del Skrevet 11. mai 2006 Der var innlegget du hadde skrevet til meg, ja! Takk også for det du skrev når jeg var så redd- det er felles trøst i felles skjebne. Jeg vet ikke om det hjelper deg noe at det har gått så fint med meg, men jeg håper det trøster litt. Jeg vet ikke noe om det du skal gjøre på sykehuset, men jeg ville hvis jeg var deg sagt i fra at jeg var redd, og bedt de informere deg om alt de gjør. Det hjelper når de forklarer hva som skjer. Det virker litt utrolig å tenke på at denne kroppen skal på sykkeltur i Irland når det er en utfordring bare å gå på do, men det kommer jo til å gro fint. Det er ganske fantastisk hvor mye bedre jeg er i dag enn i går!! Jeg råder deg til å legge opp til noen helt rolige dager etter inngrepet, kjøp inn masse digg, skaff deg masse filmer, så ikke du kjeder deg. Jeg sitter inne og ser ut på det flotte været, men orker ikke sitte ute, så nå blir det mer tv-titting. Vet du sikkert kommer til å være redd helt til du er ferdig med sykehuset, man er så redd for det man ikke vet noe om. Jeg var til og med redd når jeg skulle sette klyster hjemme tirsdag kveld, for det hadde jeg ikke gjort før. Tenk å være redd for det- jeg forbinder sånne ting med syke mennesker, og dermed ble jeg redd. Hvis det er sånne rare ting du er redd for, er det bare å spørre og grave, jeg er veldig glad jeg sa i fra hva jeg var redd for, som vi hare snakket om før så hjelper det å sette ord på ting. Jeg krysser fingrene, armer, og beina også ( hehehe, nå kan jeg likså godt krysse beina også siden vi ikke får høppa i køya på en stund) for deg og skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for deg. Det er det ikke, så jeg kan bare si at jeg vet at snart sitter du og skriver at det gikk så bra, og om en stund til så tikker det inn en meldig om at du er gravid. Og ja- da skal vi feire!! Stor klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4951906-til-kanskjesnart/#findComment-5013093 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå