Gå til innhold

Hei til dere alle.

Alba44

Anbefalte innlegg

Måtte dessverre flytte meg til denne siden etter at jeg i går måtte gjennomgå utskraping :-( Hjertet til min lille spire sluttet å slå nesten 9 uker gammel og jeg måtte gå 5 (!!!!!) dager med den lille i magen med visshet om det ikke var noe liv. Det var grusomme dager....I dag føles alt bare tomt.Tar dette veldig tungt.....Men: håper vi her inne kan gi hverandre støtte selv om vi ikke kjenner hverandre.

Fortsetter under...

Først av alt - STOOOR trøsteklem :)

Håper utskrapingen gikk greit. Har selv hatt MA to ganger; begge gangene har jeg spontanabortert.

Ble satt opp til utskraping siste gangen (valgte selv å ikke ta det samme dagen), og aborterte da naturlig før utskrapningen.

Fysisk var det verre å miste nå gang nr 2, men psykisk syns jeg det var tøffere sist.

Finnes ikke så mye fornuftig å si, annet enn at det blir bedre med tiden. Du kommer sikkert til å bli sjalu/misunnelig på andre som er/blir gravide, og mange har et sterkt ønske om å bli gravide igjen med en gang.

Lykke til i tiden fremover :)

Kjempe trist å høre....:( Vet hvordan du har det. Så jeg føler virkelig med deg. Det er så utrolig tungt for man har liksom forberedt seg en tid fremover med stor mage og en bebis....

JEg hadde MA 23 januar, måtte ha utskrapning og alt. Jeg tok det kjempe tungt. Men fant ut her i går at nå er jeg gravid igjen. Etter 2 prøveperiode. Så jeg er bare super entusiastisk, men samtidig kjempe nærvøs... Men jeg MÅ bare regne med at det skal gå bra. Ikke sunt å tenke negativt.

Så bare for å gi deg noen positive ord om at det er ikke sikkert det tar så lang til før du er gravid igjen.... selv om det kanskje føles som en evighet... Husker jeg syntes det var uendelig med tid til jeg kunne bli gravid igjen...

Ønsker deg lykke til....:) Dette går..:)

Klem

Trist å høre at du har hatt MA. Jeg har selv hatt SA for 2 måneder siden. Og husker godt tomhetsfølelsen ennå. Er jo lei meg for det som skjedde og tenker fortsatt hele tiden på hvor langt jeg ville være kommet nå. Er i gang med å prøve på nytt. Fikk mensen tilbake 4,5 uker etter SA, og nå venter jeg tante rød hvert øyeblikk. Det beste hadde jo vært om hun bare holdt seg borte.

Lykke til med prøvingen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...