Gå til innhold

Syk ved fødsel..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Moren min var skikkelig forkjøla da hun fikk søsteren min. Hun hosta og hosta under fødselen, og det resulterte i såpass mye blod at hun måtte få blodoverføring. Men pga infeksjonsfaren ved kirurgiske inngrep, er det vel best å trøkke ut ungen på vanlig vis samme hvor syk man er.

Ja, dette ble plutselig et aktuelt tema for meg også, her jeg sitter med betent hals, forkjølelse, tett nese og rennende øyne to dager før termin. Har time for modningsakupunktur i morgen, og lurer på om det er lurt, eller om jeg bare bør avfinne meg med å gå en del over termin. Var hos legen i går (vanlig kontroll, ble syk i løpet av kvelden/natta), og hun mente da at det fortsatt var en god stund igjen til fødsel, så spørsmålet blir vel egentlig om modningsakupunkturen bare vil redusere tiden jeg går over termin, eller om den kan være kraftig nok til å sette i gang fødselen i løpet av helga, f.eks.

Jeg går til akupunktur hos en jordmor, så kommer i alle fall til å spørre henne om det i morgen, men blir veldig glad for alle innspill rundt temaet.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...