Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er latterlig, anonym, og som lurengren over her påpeker så er det synd for barnet ditt at du oppfører deg sånn.

Håper at babyen din er smartere enn deg, og at h*n tar et laaaaangt steg bort fra dine holdninger. Uansett hvor oppmerksomhetssyk DU er.

Dette er til hovedinnlegger, selvfølgelig.

Annonse

Jeg måtte slutte å amme jenta mi da hun var 3 mnd. Nå er hun 8 mnd og snart 9 kg tung og 71 cm lang. Syntes det er AKKURAT passe jeg!! Og til du som kommenterte Theri om at hun ikke ammet fordi hun er ung, HERREGUD FOR ETT DUMT MENNESKE DU ER! Er ikke ALLTID folk klarer å amme så hvorfor bry deg? tenk litt lenger en nesa di neste gang du skriver ett innlegg! Unger er forskjellige og de vokser stort sett av seg fettet når de blir aktive og større!! Viktigste er jo at ungene får det de trenger av mat og ikke sulter!

Forresten : jeg gir ikke bare mme men også grøt og middag i tillegg.

Jeg er ikke en dårlig mor fordi jeg måtte slutte å amme, for jeg elsker jenta mi høyere enn livet selv og det er det som teller!

hilsen forbanna

herregud så utrolig tåpelig! Hva er poenget med innlegget? skal vi sette flaskebarna på slanking kanskje? Nekte dem mat? Eller kanskje vi tvinger mat i barna døgnet rundt...? Det virker ikke som om du er så veldig smart altså....

ja det er sant...jenta mi som har fått mme siden fødsel er KJEMPEFEIT! ....er nå 6 mnd: 65 cm og 6650 g

et stykke under normalen det, og hu har drukket mye mer mme enn anbefalt til og med...

og selv fikk jeg mme da jeg var liten og jeg er KJEMPEFEIT også....170 cm og 60 kg....

og et lite apropos:ikke alle som drikker av flaske får mme...kan være pumpet morsmelk:-)

For noe tull!!! Har selv hatt flaskebarn med foerstemann (fullammet til han var to maaneder)da han hadde saa mye tull med magen sin. Han var aldri diger. Vesla har heldigvis ikke hatt de samme mage problemene bortsett fra litt kolikk og har tatt igjen broren sin vektmessig sett da de var paa samme alder. Og hun var foedt tre uker for tidlig og veide mindre.

Jeg har vel egentlig en litt annen erfaring enn deg. Av ca 30 mødre jeg kjenner nær og fjern, så er det ikke noe system med dette. Jeg fikk selv morsmelkerstatning og var normal som baby, og slank nå, med relativt høy IQ. Det vitner om uvitenhet og ikke minst umodenhet å slenge sånn med leppa

Annonse

Er det virkelig mulig å lage et slikt inlegg kun for å provosere... ?!?!??!

Alle med litt vett i hodet vet at alle barn er forskjellige uansett om de blir matet med mme eller mm....

He he, gutten min har fått mm i 4 mnd, mme i 5 mnd. Ligger fortsatt nederst på kurven. Fikk ikke noe oppsving når vi gikk over til bare mme.

Morsomt da, at vi går på hver gang en anonym skal provosere oss mødre med flaskebarn, :-)

Håper du fikk en fin dag, H.I. med SÅ mye respons, da gitt!

For det første; gutten min hadde gått opp 2,5kg da han var 6uker, kun på mm!

Og for det andre så tror jeg ikke unge jenter velger å ikke amme!

Jeg var selv 18år da Roja ble født, jeg ammet henne i 2(!)år! Hun var liten for alderen, så det så ikke stygt ut eller noe heller.

Men det er noen som ikke helt får til å amme, og er man da ung og usikker, så kan det være noen gir opp, eller mister melka fordi det blir så mye stress med det! Venninna mi skjønte ikke at gutten hennes sugde så mye for å få opp melkeprod så hun trodde hun hadde for lite melk og ga opp. Veldig synd, men hun gjorde det i beste hensikt.

HærreGud hva slags innlegg er dette?? Hovedinnlegger røper virkelig sin uvitenhet her! Skaff deg hvertfall bittelitt kunnskap om temaet før du utaler deg om noe du tydeligvis ikke vet noe om...

Huff...

Hehe!! Dette var det dummeste jeg har hørt på lenge. Skjønner godt du er anonym ja:) hehe!!

Jeg fullammer babyen min, og han er god å rund. Selv fikk jeg litt mm og litt mme da jeg var baby. Og fra 3 mnd. kunn mme. Å Jeg var heller en tynn baby. Og har vært slank og tynn hele livet! !

Herregud!! Det der er det mest tragiske jeg har hørt!! Sønnen min får kun mme og nå som han er 3mnd veide han 6360g og fulgte kurven sin perfekt!! Han er slank og fin =) Noen er kanskje gode og lubbne ja på mme men du trenger ikke akkurat å feie alle under en kam heller!!

Hehe... HI har visst klart å bevise at de fleste svarer på hovedinnlegget og ikke gidder å lese de andre innleggene... :-) Det er ganske lenge siden HI la kortene på bordet og sa hun la ut dette kun for å provosere! Men det var unødvendig av anonym (HI?) å henge ut enkelte nick, da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...