Gå til innhold

Noen som vet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt kynnere i 2 dager nå. De kommer og går hele tida og på natta er magen nesten hard hele tida. Våknet mange ganger i natt og hver gang kjente jeg på magen og da var den steinhard!

Ringte til legen i dag og han sa at det ikke høres bra ut! Flott, veldig beroligende! Så skal til han i morra så skal han skjekke det...

Men lurer på hvor stor sjans det er nå for at noe kan gå galt?? Er jo bare 19 uker på vei så det har jo ingen sjanser å overleve om fødselen skulle starte på grunn av dette nå!!

Noen som har erfaring med dette??

Har ikke noe særlig vondt, kjenner det mest når jeg ligger på ryggen og kjenner på magen! Og gjør dette ofte nå siden jeg er så bekymret...;)

Håper på svar...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vært veldig plaget i det siste selv. Tok det opp med JM. Så lenge det ikke går over til rier er det ikke farlig. Er ikke nødv farlig da heller, men gjelder jo å få stoppet dem i tide:)

Jeg har nå vondt jeg da. Legg deg ned, helst da på siden (funker best for meg iaf) Ja når de kommer på dagen da. Har du kynnere om natten hjelper det joikke ak. å legge seg ned:)) Kanskje reise seg opp å gå litt?

Nå er jeg i uke 25 da. Trodde egentlig ikke at man ble plaget av kynnere så tidilg som deg, men husker ikke helt hva som sto i boka jeg:)

Tror ikke du trenger å bekymre deg jeg:)

Var ikke så mye svar dette her men..jaja

Skrevet

Du trenger ikke å bekymre deg! Jeg er 20 uker på vei og har allerede hatt ganske mye kynnere. Legen min sa at det var HELT normalt. Jeg kjenner det også når jeg ligger på ryggen, og våkner om nettene. Det hjelper faktisk å snu seg på siden dersom du får kynnere. Jeg får det stort sett når jeg ligger på ryggen så prøver å ligge mest på siden nå...

Men som sagt er dette helt normalt! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...