Gå til innhold

Heisan :o) Kan noen hjelpe meg ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skjønner hvis dere er litt lei slike spørsmål her, men håper på at noen orker å ta en titt på mitt innlegg :-)

Jeg har ikm i morgen... Har hatt en god del utflod siden el og tror det kan være en spire på gang..(håpe, håpe) Men så gav utfloden seg for noen dager siden.. Nå var jeg på do i stad og da har det kommet endel utflod igjen..

Så spørsmålet mitt er: Er det noen av dere som har fått økt utflod før ikm (hvor det viste seg at dere var gravide ?)

Har to barn (som er bittelitt store), og husker ikke om det var slik når jeg ble gravid med de..

Hadde blitt takknemlig for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei fy søren nå er jeg drittlei de kjedelig innleggene !

Kan du ikke heller spørre en annen plass ??!!

 

hihhhi...tuller...

Jeg hadde av og til mer utflod enn vanlig, men det var bare av og til. Ligna til tider på EL-slim....av og til mer gulaktig snørrklyse.

Husker ikke helt om det var før IKM, siden det kom og gikk og jeg er litt usikker på når IKM var....

Men det er veldig normalt at utfloden øker - føles ut som du har tisset på deg og papiret sklir på deg når du tørker deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jepp, akkurat slik er det,:♡ ¯`°•.¸Hebbie¸.•°´¯ ♡o) Papiret sklir og jeg føler at jeg ikke får tørket meg ordentlig !!

 

Men jeg har jo andre tegn som er ganske så sikre også da.. Voksende og ømme pupper, suuupertrøtt, oppblåst i magen osv

Hehe, så jeg begynner nesten å tro at det er noe på gang nå ja !:-)

Og sambo synes jeg gløder, hihi.

Må nok kjøpe test i morgen !!:o)

 

Takk for svar ! Forstår at du er drittlei og egentlig vil at webmaster skal kaste oss ut....:o) *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to:) Og takk Hebbie for et godt svar. har prøvd å spørre om dette flere ganger, men har ikke fått skikkelig svar. prøvd meg på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det du sier der, anonym. Det var et godt og enkelt svar :-)

 

Og takk for lykkeønskninger :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe. godt det er noen der ute som kan hjelpe oss som trenger det enkelt også. Det enkle er ofte det beste, er det ikke det det heter da?:)

 

Hopper i bingsen nå, fryktelig trøtt og sliten, og har en lang dag i morgen. Og til deg Hebbie; fortsett med dine enkle gode svar! Det er et beste. Natta jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...