Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet hvem du er.....

Trur du husker meg også om du mimrer litt.. Kita (termin 28.juli har navnet mitt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå blir jeg skremt :o)

Har lagt merke til nicket ditt, men...

Gi meg noen hint da?

Skrevet

hmm rei på hov... veninne med Linda H... har jente født 01 gutt i 03 og gutt i 05. Jeg lå på føden da du hadde fått førstemann..jeg var der pga blødninger..var derfor mest i senga

Skrevet

Tre unger? Nå blir jeg forvirra? Prata ikke med deg utafor plantasjen for litt sia??? Wææææ...hehe

Skrevet

Nei det har du nok itte...

Har itte sett deg på evigheten...

jeg gikk på tråstad..er født i 80..

jdfjnfkjhoifjwopjefkjdngv kjersi berg jfgdjglkjdjgakigjg

hehe

Skrevet

Hehehe...kjenner visst alle du, finnskogbrura :)

Skrevet

jepp..jer er informert..heh

Neida... mange jeg itte aner hvem er heller...

Skrevet

Ikke så rart jeg ikke husker deg da :o) Lenge siden. Og har du tre unger også. Så moro. Det visste jeg jo heller ikke da så. Så koselig. Mulig jeg ikke kjenner deg igjen i dag. Forandret deg?

Skrevet

Kjente jo igjen meg da. Vel vinger er ikke stort.

Gikk du på tråstad og,ewang?

Skrevet

Hehe..bare mere flesk..de såkalte svangerskaptileggene...

Joda..tre små. Minste kom med planlagt snitt 5juli i fjor. 12 dager før termin..de to eldste er med akutte snitt. Har for trangt bekken.

Skrevet

Nei, holt

Skrevet

Bare lurte på om du gikk i klasssen til samboeren min og. hehe. finnskogbrura gikk i paralellklassen hans. Snart nok folk til å arrangere bim treff jo!!!

Skrevet

Tenkte jeg skulle sove nå. Må vel opp tidlig i mårrå, når det kommer ei og maser om at jeg skal stå opp...

Skrevet

He he, ja. Kanksje jeg vet hvem sambo din er da??

Skrevet

Jeg er egentlig ingen Bimmer jeg da..er kun på Dib nå. Er bare innom her å leser og slenger t et råd i ny og ne....

Nå er ejg sterilisert..da kroppen itte tåler flere keisersnitt...

Så av den grunn kommer jeg aldri til å Bimme mer..litt synd, men det holder med tre. NAtta da damer

Skrevet

Koselig å prate med dere!!! Kom innom noen ganger da, Finnskogbrura, så får vi prata litt mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...