Gå til innhold

Fortsatt Gravid


hanne

Anbefalte innlegg

Er 6+3, men har ingen symtomer på at jeg er gravid.. Er glad for at jeg ikke har blitt kvalm. Men synes at jeg skal ha andre tegn på at jeg er gravid. Tok derfor en test og den var posetiv med en gang. Var litt deilig å få se det en gang til.... Er kjempe glad for at teste var postiv....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes også det er vanskelig å forstå at jeg er gravid.. er 5+1 nå :) Dette var din andre, ikke sant? Hvor gammel er h*n? Jeg har en jente på 3, men jeg husker ikke helt hvordan det var i begynnelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+5;)

Jeg heller har ikke akkurat et hav av symptomer å velge i... bitte litt kvalm av og til,,,, også er jeg trøtt!!!

Har testet 2 ganger jeg også...hadde en pakke med 3 tester i, så jeg kommer vel kanskje til å ta den siste også;)

Lykke til ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sønn på snart 2 år... Hadde litt kvalme den gangen. Og puppene ble store raskt....Symtomene kommer sikker snart...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe.......jeg slet med ikke-symptomer i begynnelsen og var veeeldig bekymret og måtte ta en test for å sjekke om jeg fortsatt var det. Og har hele tiden sagt at jeg ikke har symptomer og er bekymret for det, men har hele tiden hatt litt symptomer da.

Men så....i begynnelsen av uke 7 - DA kom kvalmen ;o)

Så nå har jeg vært kvalm gjennom hele dagen siden forrige lørdag.

 

Careful what you wish for :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+5 igjen;)

Jeg har en datter fra før og med henne hadde jeg kvalme som førte til at jeg gikk ned ca 10 kilo.... trengte det ikke da, men kanskje nå;) Så jeg aner litt om hvordan det slår en ut... Jeg ønsker meg virkelig ikke det! Er vel en kombinasjon med at jeg ikke skal til legen før om nesten 6 uker og så lenge ventet jeg ikke med første, men det er tydeligvis vanlig nå og jeg prøver å ta det som en mann;) Får vel teste meg 1 gang i uka frem til jeg skal til legen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahaha....blir dyrt i lengden !!

Slapp heller av og tenk at så lenge du ikke har sterke magesmerter eller smerter generelt sett og ikke har sterke blødninger så er du helt fin.

 

Jeg har ikke blødd en dråpe eller hatt vondt - så da bestemte jeg meg å tenke positivt. Mammaen må være rolig og ha det bra og ikke stresse - ellers går det utover fosteret ;o)

 

Det går nok bra !!

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...