Gå til innhold

Juni: Rar og ekkel.....


kris78 Hurra for jenta mi :)

Anbefalte innlegg

Hei

Den siste uka har jeg følt meg så rar og ekkel.... Kroppen har blitt tung, anklene har hovnet opp og alt er et ork. Det føles som om jeg skulle ha hatt mensen om 2 dager...sur, irritabel og rar på samme måte. Har dessuten skikkelig løs mage for tiden og liten matlyst.

Er her noen andre som ikke føler seg helt topp om dagen?

Litt av et syte-innlegg, men sånn blir det nok bare nå som det nærmer seg slutten av svangerskapet... (er forresten 32+2 i dag..)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei.dette er vel ganske normalt nå på slutten, at man blir tung av alt vannet i kroppen.det med den løse magen er litt anderledes....var ute å reiste sist da jeg var 29+(er 33+nå)da fikk jeg diare å oppkast som varte i en uke.legen min sa det da var viktig å drikke rikelig med vann,prøv å spise selv om ikke matlysten er til stede å selvfølgelig kjenne om bevegelsene fra beibien er regelmessige!jeg selv har det litt tungt om dagen fordi jeg sover så dårlig på natta.har fått en fryktelig irriterende hoste å det klør heile tia,har prøvd alt!både kjerringråd å lege!jaja vi får håpe det går seg til å, tenke positivt,vi har en fantastisk tid i vente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...