30 og 3 barnsmor i mai Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 Noen som har erfaring/ hørt noe om doodoo bamsen? Litt fristet til å kjøpe den, men vet jo ikke om den faktisk har noe effekt. Takk for hjelpen!
mammmamia ** Skrevet 4. mai 2006 #3 Skrevet 4. mai 2006 Har hørt begge deler, men er en klar overvekt av de som sier at det bare er tull..! :-) Vurderte å kjøpe den selv men var så mange som frarådet meg det at jeg droppet det...
kakka Skrevet 4. mai 2006 #4 Skrevet 4. mai 2006 Jeg har hørt om noen som har brukt den og vært veldig fornøyde. Dette var barn som var ganske urolige i utgangspunktet, og ikke var hjemme med foreldrene. Vet ikke om det fungerer på alle, men de hadde iallfall gode erfaringer.
mammmamia ** Skrevet 4. mai 2006 #6 Skrevet 4. mai 2006 Får kjøpt den på nettet og i noen veldig få barneutstyrsbutikker... Også på Svinesund...
30 og 3 barnsmor i mai Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2006 Så de hadde den på babyshop mellom politihuset og gynerius i Oslo.
Tessa76 Skrevet 4. mai 2006 #9 Skrevet 4. mai 2006 Og på Sørbø. Synd den er så dyr, litt kjipt å bruke så mange penger på noe, dersom den ikke funker på barnet. Har vurdert den, jeg også, men litt kjekt å vite om andre er fornøyde med den først....
ehm84 *fått ei nydelig jente* Skrevet 4. mai 2006 #10 Skrevet 4. mai 2006 Jeg bestemte meg for å kjøpe denne etter at min svigersøster hadde hatt veldig god effekt av denne:) Å til de som mener den er dyr så synes ikke jeg at 200 kr er mye penger, var ca det jeg betalte for den:)
30 og 3 barnsmor i mai Skrevet 6. mai 2006 Forfatter #11 Skrevet 6. mai 2006 Hvor fant du den til 200kr? Jeg har bare sett dentil ca 500kr, tror uansett at jeg kommer til å ende opp med å kjøpe den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå