Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har latt lillesnuppa sitte i vogna fra ca 5 mnd halvveis ligge/sitte liksom. Men ikke så lenge om gangen. Bare hvis jeg vet hun er trøtt, og hun sovner etter kanskje 10-15 min og jeg legger henne ned da. Hun sitter ikke selv, de begynner vel med det mellom 7 og 8mnder kanskje?

Ein del seier vel at babyen ikkje skal sitte før han/ho kan sette seg opp sjølv. Dette begynner dei vanlegvis med i 8-9 mnds. alderen. Andre seier at når babyen kan sitte på golvet utan større kan han/ho sitte litt i stol/vogn.

Guten vår var veldig fornøgd med å ligge i vogna fram til han var vel 6 mnd, han blei ikkje satt opp før, så han visste ikkje kva han "gjekk glipp av". Då han var litt over 6 mnd fann vi plutselig ut at han kunne sitte på golvet, så då fekk han sitte i vogna og. Det er uansett ikkje lange stunden om gongen, som regel går vi halvtimes turar.

Det er sjølvsagt opp til kvar enkelt å vurdere, vi lot han sitte i vogna då han kunne holde balansen sjølv. Men hadde han vore grinete kvar gong han var i vogna hadde vi kanskje prøvd å sette han opp før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...