Gå til innhold

VOLARE PRODUKTER!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som vet åssen jeg kan komme i kontakt med volare produkter? er intresert i en aloe vera krem med med ingredienser fra dødehavet,,noen som vet om noe hjemmeside?? noen forhandler fra telemark? (skien),,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg kjenner en som er selger disse produktene.

Jeg bruker de selv bor også i skien.

Send meg en e-mail så kan jeg sikkert ordne det.

[email protected]

klem:-)

• 5 uker senere...
Skrevet

Forsøkte barneproduktene til Volare på tulla vår, men hun har atopisk eksem og kan ikke bruke Volare sine produkter. Fikk reaksjon med en gang.

Skrevet

Den store krukka med krem fra volare er det som har virket best på vår sønns eksem. Håper du får tak i! Den spesialkremen derfra virka ikke- trur den sved ganske godt på han for han grein da han fikk den på.

Skrevet

Vil bare tipse om at dersom du skal bruke det mot eksem, så ikke bruk kortisonkremer samtidig! Kortison "dytter" eksemet innover i huden, og fjerner symptomene. Aloe vera "trekker" eksemet utover, og fjerner det fra kroppen. I begynnelsen når man smører med aloevera, vil de fleste oppleve en oppblomstring av eksemet. Men det går for over.

Når det gjelder Volare anbefaler jeg å smøre med "den store krukka", kombikremen. Og der eksemet er veldig hissig kan en i tillegg bruke aloe vera gel forte.

Tidligere Volare-konsulent..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...