Gå til innhold

nå skjer det visst.. flere som startet fødselen med blødning?

Anbefalte innlegg

Er 9 dager over termin, og har hatt veldig kraftige kynnere de siste dagene. I ettermiddag og kveld har jeg hatt dstinkte "tak" hvor kynnerne er ledsaget av menssmerter og kommer med større regelmessighet (men ikke så tett).

Nå i kveld blør jeg (friskt blod, mindre enn mens). Regner med at det betyr at fødselen utvilsomt er i gang, da min forrige fødsel for snart tre år siden også startet med tegningsblødning, 12 dager over termin dengang.

Men man blir jo litt usikker på hva man skal gjøre når.. Farmor kommer og overnatter for å passe på storebror.

Men vi tenkte å vente med å ringe sykehuset til ting blir litt mer "heftig". Har jo ikke peiling på hvor lang tid ting vil ta riene er ikke vonde enda, bare ubehagelige. Sist tok det 15 timer fra første tegningsblødning til Godgutten var ute.

Dere andre som startet med blødning, hvor lang tid tok det hos dere før ting tok seg opp? Når ringte dere sykehuset?

Skal føde på Ullevål, og vil gjerne gjøre hva jeg kan for å "sikre" meg en plass der, de har det jo så travelt.. :-)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...