Gå til innhold

GT Safari, bra vogn??

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi skal kjøpe en vogn til, har en Brio kombi fra før. den er bra, men vi vil ha en lettere vogn som vi skal ha med på ferie blandt annet. Synes denne GT Safari virker veldig fin, men har ingen erfaring med dette merket, noen som vet noe om den eller som har den selv som kan dele erfaringer? Håper på mange gode råd!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4950031-gt-safari-bra-vogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg har en som jeg er veldig fornøyd med..

Prøvde den i butikken med jenta mi oppi, og hun satt som en dronning oppi der. Måtte bare kjøpe den da..

Ryggen kan settes opp, men om det blir akkurat 90 grader, vet jeg ikke..

Men den har svingbart forhjul, regulerbar håndtak, store lufthjul.

Noe mer du lurte på, bare spr i vei..

Tusen takk for svar!

hvis det er ok spør jeg om etpar ting til; er den enkel å legge sammen? skal ha den med på sommerferie og da trenger vi plass til litt mer enn vognen i bilen;) Er den stabil selvom det er 3 hjul?

Hvor gammel er datteren din? sønnen min er akkurat 7 mnd.den burde være fin til han fremover da?

Ha en fin dag i solen:)

Jeg hadde tenkt å kjøpe den, men etter å ha prøvd i butikker ombestemte jeg meg! For det første var den IKKE fin ( men akkurat det er jo smak og behag, og uvesentlig for deg,hehe). For det andre var den veeeeldig bred mellom bakhjula. For det tredje var den kort i ryggen. For det fjerde , håndtaket er plassert rett over hjula,om du skjønner, sånn at man går hele tiden og sparker i hjulene, med mindre man triller med nærmest strake armer. Samme som med Carena Lieback. Ryggen kan heller ikke rettes helt opp, det er en tilbakelent stilling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...