nenya Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 Hei! Har vært til legen idag, håpet å få høre fosterlyd,men hun klarte ikke å finne det. Var på ul for en uke siden,da var alt greitt, men nå ble jeg litt urolig igjen. Flere som ikke har fått høre noe på samme tid? Iflg legen på sykehuset kunne det være litt tidlig. Håpe, håpe...
2 Hærligheter! Skrevet 3. mai 2006 #2 Skrevet 3. mai 2006 Hei ! Var hos jordmor i uke 12,og hun fant heller ikke hjertelyden!! Fikk også høre at det var litt tidlig å høre etter hjertet.. Klemmer
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 3. mai 2006 #3 Skrevet 3. mai 2006 det er heeelt vanlig å ikke finne fosterlyden så tidlig. jeg var på kontroll sist når jeg var nesten 15 uker og da fant de den så vidt, fikk beskjed om at det bare var flaks for det var veldig tidlig. babyen din har det nok helt fint skal du se
Sunniva- og Majamamma Skrevet 3. mai 2006 #4 Skrevet 3. mai 2006 Mannen min har dopplerapparat, og når vi har lyttet etter hjertelyd brukte vi den ene gangen 20 minutter før vi til slutt fant den. Det var lange minutter, det. Så god tid har neppe JM eller legen din.... Det er vanskelig å finne, babyen din er kanskje 5-6 cm lang hjertet er bittelite. I tillegg beveger den seg rundt i livmoren din, gjør salto og koser seg. Ikke rart den er vanskelig å finne. Når babyen blir større ligger den jo mer i ro, pluss at hjertet er større og kraftigere også.... Du må IKKE bekymre deg, mannen min sier han ikke orker forsøke engang på pasientene sine før de er i uke 15 -16.Alt er nok i skjønneste orden, skal du se!!!
nenya Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2006 Takk alle! Det var godt å høre, skal på ul igjen om 2 uker, så jeg får bare være tålmodig, en egenskap jeg ikke har fått utdelt..
C <3 M <3 E <3 Skrevet 3. mai 2006 #6 Skrevet 3. mai 2006 Hei Jeg tror ikke du trenger å være bekymret i det hele. Legen min måtte slite i minst et kvarter for å finne fosterlyd hos meg, og da var jeg 21 uker på vei. Når han endelig fant det, så var det veldig svakt. Men alt er bra med babyen, sparker godt hver dag. Det har veldig mye med hvordan babyen og morkaken ligger.
Klara77 Skrevet 4. mai 2006 #7 Skrevet 4. mai 2006 Jeg hørte ikke fosterlyd da jeg var 12 uker, har hørt at det er helt vanlig å ikke høre den før opptil 15-16 uker. Ta det helt med ro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå