Gå til innhold

Juni: Normalt å ikke ha kynnere??

Anbefalte innlegg

Er det flere som ikke har kynnere? Jeg er nå 40 dager fra termin og har ikke (tror jeg) hatt kynnere ennå. Føler alle andre snakke om at de har kynnere hele tiden, men jeg kan ikke helt henge meg på den bølgen. Får av og til noe som føles som hold nederst i magen når jeg f.eks går fort, men det er en skjelden gang og bare når jeg er "for aktiv".

Er det normalt å ikke ha det? Babyen sparker og lager masse liv, så der vet jeg i hvert fall at alt er bra.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4949814-juni-normalt-%C3%A5-ikke-ha-kynnere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det akkurat likedan!!! Har sikkert hatt kynnere, men det er nok ikke på akkurat samme måten som det blir beskrevet som i litteraturen osv. Har også en "hold"-lignende følelse innimellom når jeg går, og magen blir hard, men det er bare bittelitt ubehagelig! Etter samleie / orgasme blir magen hard og stram, men det ville vel livmora blitt uansett, gravid eller ei..

Spiller vel ingen rolle, tenker jeg. Babyen sparker masse, og alt virker bra. Er 32 uker på vei. Og kjempefornøyd med livet!!!!!!!!!!!!

Lykke til!!

Annonse

Jeg har vært hos jordmor i dag og snakket litt om dette. Magen min blir hard uten at jeg merker det. Det gjør ikke vondt, og ikke ubehagelig. Men noen ganger er magen hardere å ta på enn andre ganger, og det er dt som er kynnerene. Noen får veldig hard mage når de har kynnere, andre ikke så hard.

Har min egen teori om at alt er like normalt.

Det at man får vondt nederst i magen når man er "for aktiv" kommer av at det er ganske tungt å ha en baby i magen. Det er rett og slett tyngdekraften, og det kan presse på bekkenet.

Jeg er også i mitt 3. svangerskap og tør påstå at jeg ikke vet om jeg noensinne har hatt kynnere jeg heller:)

Lempet store stein med samboeren lørdag og da ble etter hvert magen "ubehagelig" og hard-så jeg ga meg-men så skal det ikke mye til før jeg får bekkenplager ved gange/løft-hehe.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...