Gå til innhold

Mars: Oslo jenter=)


Happiness♡*en jente&en gutt*

Anbefalte innlegg

 

Takk for koselig treff i dag!

 

Håper at vi kan møtes igjen.

Jeg skal jo på ferie, så jeg får ikke til noe før det, men dere må jo for all del avtale nytt treff før om dere ønsker det!

 

Tenkte vi kan møtes tirs 30.5 ca 12 i Frognerparken (like innenfor porten), om været er bra!

Det får vi se ann noen dager i forveien.

 

Håper flere kan bli med nå som det er en god stund til!

 

Min mail adr er [email protected]

Jeg kan sende rundt en mail liste bare dere sender meg mail så jeg får adr.(si fra om du ikke ønsker det da!)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo!

 

Og takk for koselig treff i dag, ja! :-)

Synd jeg måtte dra i en hast, men blir så utrolig stresset når Lucas gråter og ikke stopper når jeg er ute på restaurant... :-)

 

Han er egentlig supersnill, men han har vært litt "umulig" både i natt og i dag... Sikkert litt vondt i magen eller noe. Hadde litt problemer med å legge han i kveld også, men nå sover han heldigvis søtt, og jeg kan få med meg Lost... :-)

 

Jeg er helt med og møtes i Frognerparken den 30. mai. Da kan vi jo legge det ut på Treffsidene også, så kanskje noen flere ser at det er treff.

 

Sender deg mail nå jeg, Marit.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Takk for i går. Hyggelig å møte nye jenter med babiser:-)

 

Jeg har sendt deg mail så du kan gi Marie mailadressen min.

 

Som jeg skrev i mailen til deg så kan vi sikkert være med den 30 mai. Har notert det i boken min.

 

God ferie hvis vi ikke mailes før du reiser:-)

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha! Kan jo hende vi snakkes på msn før det.

 

Ja, jeg kan legge det ut på treffsiden!

Noen som kommer til å ha med eldste barnet den dagen? Vurderer å ta m Roja om det er godt og varmt. Deilig å sitte på gresset der med pledd, og så er det så fin lekeplass! Om ingen syns det er dumt da?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det lagt ut på treff sidene!

Om noen vil endre det så får dere bare gjøre det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

 

Hvis det er greit å ta med den eldste på treffet så vil jeg veldig gjerne være med den dagen jeg også. Jeg har begge hjemme og det er ikke lett å få barnevakt på dagtid ;-) Har flyttet ut fra Oslo, men savner å ta en tur i Frognerparken nå som det er sol og varmt ute.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det skal gå greit å ta med de eldste!

Hvor gammel er din?

Håper å se dere 30mai da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Kan vi flytte treffet til 29mai?

Hadde vært veldig fint, fant ut at det er planleggingsdag i b.hagen den dagen og da hadde det vært greit å ha noe koselig å finne på, ellers blir det en veldig lang helg om jeg skal ta henne fri tirsdagen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endret treffet til 29mai!

Håper alle kan komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei, min eldste er 1 1/2. Skriver ned 29 mai, skal på fjellet og kommer hjem enten 27 eller 29, så vi får se an. Stikker innom her og sjekker lørdagen i tilfelle. Hadde vært koselig å treffe noen andre og regner at det blir på strålende sommervær den dagen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har forsøkt å få til Oslo-treff inne på januarklubben, men har ikke fått så mye respons, så jeg håper det går bra om vi "henger oss på" treffet deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan dere godt!

Ser at det foreløpig er spådd overskyet og 17grader man, da er det ok å være ute, men skulle det bli dårlig vær må vi vel sette oss inn et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...