Gå til innhold

Dere som har hatt sa..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lurer på hvor lenge det er vanlig å blø etter sa... testet positivt forrige uke, men har blødd litt idag. Det stoppet opp etter et par timer, men blir så engstelig. Hadde et samme tilfelle i forrige uke.Ringte legen men han sa det ikke var så mye å gjøre siden jeg var så kort på vei.. ca 4-5 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æ hadd 2 SA i fjor å da va d akkurat som ein kraftig mens med mye menssmerta! Så om du ha blødd litt, så e d nok ikke nå galt.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hadde en sa, begynte det med å små-blø litt.. Så stoppet det opp, for så å begynne igjen. Slik holdt det på i 1.5 døgn, for så å begynne å blø masse !!! Og da kom også smertene..

 

Er desverre ingenting å gjøre, nei.

 

Ønsker deg masse lykke til !! Håper du blør uten grunn og at spira sitter godt fast !!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en SA for 1 1/2 år siden.

Jeg blødde aldri friskt blod,,det var kun brun utflod, og det var ikke i store mengder. Men det varte i 2 uker før jeg fikk svar.

Jeg hadde ikke noe vondt heller.

Så det tror jeg er veldig forskjellig.

Men jeg visste at det ikke var liv før jeg fikk bekreftelsen,,tror man føler det skikkelig på kroppen.

 

Jeg har hatt brun utflod denne gangen og,fikk litt panikk så jeg ringte legen, var på UL og fikk vite at alt sto bra til med den lille :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...