Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ammer fortsatt, men tror ikke det er lenge til det blir en stopp. Jenta mi er mindre og mindre interessert, nå er det bare morgen og kveld og kanskje et par ganger på formiddagen. Men har lite melk så vurderer å gi tillegg da jeg er redd hun får i seg lite væske.. Snakket med helsesøster i dag som sa det er viktig å fortsette hvis jeg vil opprettholde melka. Og det vil jeg jo. Men vil jo ikke at hun skal bli dehydrert heller...vanskelig dette.

Gutten min ga tydelig beskjed når han var 8 mnd om at da var det nok. Følte det som et utrolig nederlag der og da, men jeg hadde ikke noe valg. Vi sliter veldig med at han ikke vil ha mme. Vi får bare i han ca 200 ml i døgnet. Han drikker vann av tutkopp ved siden av da, men er litt redd for kalkmengden han får ikke får i seg. Håper bare han tar vanlig melk når han blir gammel nok for det.....

Kan du ikke gi henne vann ved siden av, MoskvaMarit?

Gutten min er litt over fem måneder, og jeg er på god vei til å slutte å amme nå. Har rett og slett hatt så mye problemer med tette melkeganger og brystbetennelse, at jeg ikke orker mer. Skal holde ut til han er 6 måneder, men da er det slutt - føler jeg har gjort en kjempeinnsats.

Håper på at det blir bedre med neste barn og da vil jeg gjerne amme litt lenger!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...