Gå til innhold

Kjære KIMBY, eller noen av dere andre spåkjærringene:)

Anbefalte innlegg

Det er to ting i livet mitt jeg gjerne skulle hatt svar på. Får vi fler barn og hvordan vil det gå med økonomien? Som du ser av nicket mitt begynner tiden å renne ut ang barn, å min mann er eldre enn meg.

Kan du se om det er noe håp for oss å få et barn til, evt når blir jeg gravid? Vi har nå holdt på i snart 1 år, men spira har ikke sittet til nå. Vi har fra før av ei jente som er født i 2 juni 04 (som forøverig satt på 1 prøve periode).

Når det gjelder økonomien er den meget dårlig om dagen, blir det noe årnings på det snart?

Litt info om oss, jeg er født 010969 og gubben er født 240565. Er det noe mer du trenger å vite, så si ifra. Så skal du få all den infoen du vil ha. Jeg kan evt nåes på [email protected]

På forhånd tusen takk:)))))

Bente

Fortsetter under...

Først av alt tusen, tusen takk, tåfisguri:)))

Ikke noe hadde hvert bedre enn om jeg var gravid nå:) Håper det bare er en, du ser ikke flere barn på meg eller?? Holder med en av hvert kjønn:)) Sliter på både forhold og hode å prøve og prøve mnd etter mnd. Hadde hvert artig med en gutt siden vi har ei snuppe fra før. Krysser det som krysses kan for at jeg har en spire på vei som vil se livets lys i januar 07:)

Håper også det er tilfelle at det blir bedre tider i august, kanskje gubben får en mega godt betalt jobb da:) Tvi tvi!!

Dette er nesten for godt til å være sant, men jeg lever i trua til det motsatte er bevist:)

Tusen, tusen takk igjen kjære tåfisguri:) Er det kort du bruker når du spår?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...